امروز:10 اردیبهشت 1403

سرعت تبلت سرفیس پرو3 مایکروسافت از اپل نیز پیشی گرفت

مایکروسافت در تولید تبلت از رقبای خود پیشی گرفت و تبلت سرفیس پرو3 این شرکت به عنوان یکی از بهترین و قویترین تبلت های موجود در بازار شناخته شد . بسیاری از کارشناسان در حوزه تکنولوژی و وسایل ارتباطی، این تبلت مایکروسافت را یکی از قوی ترین تبلت های موجود می دانند .
وب سایت Which اعلام کرده است که تبلت سرفیس پرو 3 مایکروسافت سریع ترین تبلت در دنیاست .

قبل از اعلام این ادعا آیپد ایر2 شرکت اپل یکی از سریع ترین محصولات بود که با مجهز شدن به پردازنده AB شرکت اپل توانسته بود امتیازات خوبی را در بنچمارک بدست آورد . کوپرتینونشین ها این تبلت اپل را با سرعتی برابر با یک کامپیوتر شخصی می دانستند .
اما حالا مشخص شده است که این آیپد شرکت اپل به اندازه سرفیس پرو3 شرکت مایکروسافت سریع نیست و این تبلت با سیستم عامل ویندوز توانسته در بنچمارک Geekbench امتیاز 5069 را به دست آورد و آیپد ایر 2 اپل امتیاز 4046 را دارد و این امتیاز نشان می دهد که سرفیس پرو 3 نسبت به آیپد اپل سریع تر است .

روی نسخه ای از سرفیس پرو3 که به پردازنده Core i5 اینتل مجهز بوده است تستی انجام شده است و مشخص شد که توانایی این تبلت در حد یک پردازنده دسکتاپ است . این تبلت یک نمایشگر 12 اینچی QHD دارد و باتری آن که دو برابر باتری آیپد ایر است و می تواند تا 9 ساعت شارژ نگه دارد.

tablet-speed-test-infog

تبلت سرفیس پرو3 با 9 میلی متر ضخامت فوق العاده است ، تبلتی با پردازنده اینتل با این ضخامت و عمر باتری قابل تصور نبود . البته نسبت به آیپد ایر2 قیمت بسیار بیشتری دارد و البته هردو تبلت مشتاقان زیادی دارد .
پس از تبلت مایکروسافت و اپل ، تبلت نکسوس 9 کمپانی گوگل با رتبه 3537 در مقام سوم سریع ترین تبلت قرار دارد .

در تبلت سرفیس پرو3 مایکروسافت از پردازنده Core i5 اینتل استفاده شده است ، اگر از پردازنده Core i7 استفاده می شد چه تبلت قدرت مندتری عرضه می شد ؟! آیا تبلتی با این سرعت و عمرباتری تصور می کنید ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم