امروز:5 اردیبهشت 1403

شرکت الجی طولانی‌ترین سلفی دنیا را با نام خود در گینس ثبت کرد

شرکت الجی توانست با ثبت طولانی‌ترین سلفی دنیا،در مکزیکوسیتی نام خود را به عنوان رکورددار عکس سلفی وارد کتاب گینس کند.با آریامونز همراه باشید…

این روزها تب عکس های سلفی در تمام دنیا بالا رفته و این عکس ها طرفداران بسیاری پیدا کرده و این امر موجب شده تا توسعه دهندگان گوشی های هوشمند تمرکز بیشتری بر کیفیت تصاویر دوربین های جلوی محصولاتشان کنند در این میان جلب نظر کاربران با هر ترفندی دور از انتظار نیست.

شرکت ال‌جی الکترونیکس در 13 ژوئن رکورد جهانی گینس با عنوان «طولانی‌ترین صف سلفی» نزدیک قلعه تاریخی چاپولتوپک در مکزیکوسیتی را با نام خود ثبت کرد.

همانطور که در تصاویر مشخص است بیشتر افراد علاقمند به گرفتن عکس سلفی با گوشی جدید الجی یعنی G4 بودند و به همین علت این گوشی هوشمند  توانست در این مراسم بیشترین عکس سلفی را بیندازد .در این رویداد، تعداد 2500 توریست حضور داشتند مجموع 746 سلفی گروهی و فردی گرفته شد و رکورد 531 سلفی ماه گذشته آمریکا شکسته شد.

دنیل آگوئیلار، مسئول برگزاری این رویداد در ال‌جی الکترونیکس مکزیکو می‌گوید:

“با نرخ یک سلفی در هر 10 ثانیه، بدون نیاز به شارژ مجدد یا تعویض باطری از G4 برای ثبت این رکورد استفاده شد. شارژ G4 هنوز تمام نشده بود؛ اما تعداد افراد به پایان رسید.”

لیسانس نرم افزار کامپیوتر علاقمند به تمام زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی