امروز:4 اردیبهشت 1403

هوآوی honer 7i معرفی شد؛دوربین چرخان منحصر به فرد

چندی پیش در TENNA یک تصویر از گوشی جدید هوآوی منتشر شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی هوآوی آنر 7 آی شناخته شد. یکی از ویژگی های آن گوشی یک دوربین چرخان بود. این دوربین یک ویژگی منحصر به فرد این گوشی می باشد. بالاخره این شایعات به واقعیت پیوست و هوآوی این گوشی خود یعنیhoner 7i را معرفی کرد. گوشی honer 7i یک گوشی میانرده با دوربین منحصر به فرد است. با آریامونز همراه باشید.
هوآوی honer 7i یک گوشی میانرده است. این گوشی ایده ی دوربین خود را از Oppo N3 دریافت کرده است اما کمی این دوربین پیشرفته تر است. این دوربین یک دوربین 13 مگاپیکسل بود و شما به راحتی هر زمان که بخواهید می توانید دوربین اصلی را بچرخانید و به عنوان سلفی استفاده کنید. این باعث می شود که این گوشی برای عکس های سلفی بسیار عالی باشد.
شاید شما سریعا به این نکته پی برده باشید که این باعث ایجاد مشکل در فیلمبرداری آن می شود. مثلا بر روی آن خش بیفتد و این باعث شود در آینده تصاویر با کفیت کم گرفته شود اما باید بدانید که هوآوی برای این دوربین از یک پوشش الماس کبود استفاده کرده است که کاملا در برابر خش مقاوم است. سنسور این گوشی از یک لنز f/2.0 بهره می برد و به صورت کامل 180 درجه می چرخد. هوآوی در مورد مقاومت این دوربین و چرخان بودن آن می گوید که این دوربین 2 سال به طوری که روزی 132 بار تغییر جهت دهد به خوبی برای کاربر کار خواهد کرد.
Honor 7i همانطور که گفنه شد یک گوشی میان رده است که به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p مجهز شده است. پردازنده ی این گوشی یک پردازنده ی اسنپدراگون 616 می باشد و رم این گوشی در دو مدل 2 و 3 گیگابایت می باشد. همچنین حافظه ی داخلی این گوشی نیز در دو مدل 16 و 32 گیگابایت می باشد. ظرفیت باتری این گوشی 3100 میلی آمپر ساعت بوده و به نظر باید شارژ دهی خوبی را داشته باشید. این گوشی همچنین به سنسور اثر انشگشت نیز مجهز است.
قیمت این گوشی نیز حدود 300 تا 400 دلار در سراسر جهان متغییر خواهد بود.
اشتراک گذاری