امروز:8 اردیبهشت 1403

پخش‌های چند نمای YouTube TV اکنون شامل گزینه‌های غیرورزشی می‌شود

YouTube TV دامنه ویژگی چند نمایشی خود را گسترش داده است تا حتی طرفداران غیر ورزشی نیز بتوانند از آن لذت ببرند. هنگامی که سرویس چند ویو راه اندازی شد، می توانست تا چهار جریان ورزشی را همزمان روی صفحه نمایش دهد. اما اکنون کاربران می‌توانند علاوه بر استریم‌های ورزشی، از میان جریان‌هایی با اخبار، اخبار تجاری و محتوای آب‌وهوا انتخاب کنند. بینندگان همچنان باید از بین ویدیوهای از پیش انتخاب شده انتخاب کنند و نمی‌توانند هر جریانی را که می‌خواهند در چند نمای تماشا کنند انتخاب کنند، اما حداقل اکنون انتخاب‌های بیشتری دارند و مجبور نیستند هر چهار صفحه نمایش را برای رویدادهای ورزشی تنظیم کنند.

این سرویس برای اولین بار در ماه مارس با تمرکز بر ورزش و درست به موقع برای جنون مارس NCAA عرضه شد. Multiview در تمام تلویزیون های هوشمند و پخش کننده های رسانه ای که می توانند YouTube TV را اجرا کنند پشتیبانی می شود، زیرا پردازش در سرورهای سرویس انجام می شود. در حالی که بینندگان می توانند هر چهار جریان را به طور همزمان زیر نظر داشته باشند، می توانند برای هر یک به یک نمای تمام صفحه بپرند و صدا و زیرنویس را به هر رویدادی که می خواهند در لحظه تمرکز کنند تغییر دهند.

YouTube TV علاوه بر گسترش مجموعه چند نمایشی، کانال‌های ورزشی اسپانیایی زبان را نیز به گزینه‌های پخش جریانی از پیش انتخاب شده برای اعضای دارای طرح اسپانیایی یا اسپانیایی پلاس اضافه می‌کند. برخی از اعضا ممکن است هنوز به گزینه‌های چند نمای توسعه‌یافته دسترسی نداشته باشند، اما به زودی به آن دسترسی خواهند داشت – YouTube TV می‌گوید که به تدریج این به‌روزرسانی‌ها را در تابستان برای همه کاربران عرضه می‌کند.

اشتراک گذاری