امروز:21 اردیبهشت 1403

ظاهراً توییتر دوباره پرداخت قبض Google Cloud خود را آغاز کرده است

به گزارش بلومبرگ، توییتر پرداخت قرارداد خود با Google Cloud را از سر گرفته است. اگر اخبار اولیه مسابقه قریب الوقوع را از دست دادید، پلتفرمر در 10 ژوئن گزارش داد که توییتر از پرداخت هزینه خدمات ابری خود به گوگل قبل از تاریخ تمدید قراردادشان در 30 ژوئن امتناع کرده است. احتمال از دست دادن دسترسی به زیرساخت های گوگل منجر به هجوم دیوانه وار توییتر شد تا بسیاری از سرویس های خود را از سرورهای گوگل خارج کند. با این حال، گزارش شده است که این تلاش “پیر از برنامه انجام می شود”، و در را برای برخی از ابزارهای داخلی شرکت باز می کند تا در پایان ماه آفلاین شوند.

اکنون به نظر می رسد توییتر راهی برای جلوگیری از این سناریو پیدا کرده است. بلومبرگ گزارش می دهد که لیندا یاکارینو، مدیرعامل تازه منصوب شده این شرکت، “به برقراری مجدد رابطه کمک کرد.” در واقع، بر اساس گزارش‌ها، این دو شرکت در حال مذاکره برای مشارکت گسترده‌تری هستند که می‌تواند شامل تبلیغات و استفاده گوگل از API پولی توییتر باشد. توییتر دارای بخش روابط عمومی نیست. Engadget می تواند برای اظهار نظر با آن تماس بگیرد.

قرارداد Google Cloud توییتر به سال 2018 باز می گردد. به گفته بلومبرگ، این قرارداد سالانه بین 200 تا 300 میلیون دلار برای این شرکت هزینه داشته است و یکی از اهداف اولیه کاهش هزینه ایلان ماسک بوده است. گزارش شده است که گوگل برای برقراری ارتباط با میلیاردر برای صحبت در مورد قبوض پرداخت نشده توییتر “مشکل” داشت و در یک مقطع تلاش کرد تا از طریق اسپیس ایکس که با این غول فناوری نیز تجارت می کند، با او ارتباط برقرار کند.

اشتراک گذاری