امروز:22 اردیبهشت 1403

مبارزه فیزیکی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ: مارک زاکربرگ آماده مبارزه با ایلان ماسک در یک مسابقه قفس است

پس از اینکه ایلان ماسک اخیراً توییت کرد که برای مبارزه در قفس با زاکربرگ آماده است، مدیر عامل متا با انتشار تصویری از توییت ماسک با عنوان «مکان را برای من بفرست» پاسخ داد.

من تأیید کرده‌ام که پست زاکربرگ در حساب اینستاگرامش در واقع یک شوخی نیست، به این معنی که توپ اکنون در زمین ماسک است. ایسکا ساریچ، سخنگوی متا به من گفت: «داستان خودش صحبت می کند.

پس از انتشار این داستان، ماسک با دو کلمه پاسخ داد: “Octagon Vegas”. او سپس در توییتی نوشت: «من این حرکت فوق‌العاده را دارم که آن را «والروس» می‌نامم، جایی که فقط روی حریفم دراز می‌کشم و هیچ کاری انجام نمی‌دهم.

پس زمینه اینجاست: از آنجایی که اخیراً جزئیات بیشتری را در مورد رقیب آینده متا در توییتر گزارش کردم، ماسک در توییتر زاکربرگ را با صداهایی مانند “Zuck my 👅” طعنه زده است. در طول یک جلسه داخلی و همه جانبه در متا هفته گذشته، کریس کاکس، مدیر ارشد محصول به کارمندان گفت که این شرکت فکر می‌کند سازندگان نسخه‌ای از توییتر را می‌خواهند که «عاقلانه اجرا شود» و تشویق‌ها را برانگیخت. زاکربرگ در مصاحبه اخیر پادکست با لکس فریدمن گفت: «من همیشه فکر می‌کردم توییتر باید یک میلیارد نفر از آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری