امروز:1 اردیبهشت 1403

اولین تصاویر نکسوس هوآوی منتشر شد

سال پیش رو نسخه ی های جدید نکسوس گوگل عرضه خواهند شد. بله نکسوس ها! گوگل قصد معرفی دو نکسوس از دو کمپانی مختلف را دارد. بر اساس اطلاعات گوگل دو گوشی را برای معرفی آماده می کند. یک نکسوس در دستان الجی قرار دارد و نکسوس دیگر در دستان هوآوی است. در گذشته خبر های پیرامون این دو گوشی منتشر شده بود. اینک تصاویری واقعی از گوشی نکسوس هوآوی منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده نکسوس ساخت هوآوی به یک نمایشگر 5.7 اینچی و پردازنده ی اسنپدراگون 810 معرفی خواهد شد. همچنین باتری این گوشی یک باتری پرقدرت 3500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همانطور که بیان شد امروز تصاویر واقعی از گوشی نکسوس هوآوی منتشر شد. این تصاویر در گوگل پلاس منتشر شد. کسی که این تصاویر را منتشر کرد Tiesen Fu نام دارد و او منبع این تصاویر را دوست خود اعلام کرده است . اطلاعات بیشتری راجع به منبع وجود ندارد.

همانطور که از تصاویر مشخص است این گوشی به اسپیکر دوگانه در جلو مجهز است و همچنین مانند بسیاری از گوشی های جدید معرفی شده به سنسور اثر انگشت مجهز است. این سنسور اثر انگشت در پشت گوشی قرار داد. همچنین می توانید به راحتی نام نکسوس را در کنار هوآی در پشت دستگاه مشاهده کنید. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط @onleaks این گوشی به یو سی بی نوع سی نیز مجهز است.

این اطلاعات مانند بسیاری از اطلاعات فاش شده از گوشی های هوشمند، تایید نشده است اما تجربه نشان داده است که بسیاری از این اطلاعات منتشر شده در روز معرفی به حقیقت پیوسته اند.

 

Newly-leaked-Huawei-Nexus-pictures (2) Newly-leaked-Huawei-Nexus-pictures (1) Newly-leaked-Huawei-Nexus-pictures