امروز:6 اردیبهشت 1403

شرکت گوگل و ال جی الکترونیکس تفاهم نامه ای در زمینه تلویزیون OLED امضا کردند

شرکت ال جی الکترونیکس یک شرکت بزرگ فناوری در کره است که با بالاترین و بهترین فناوری در زمینه تولید تلویزیون کار می کند . این شرکت بزرگ با شرکت گوگل یک تفاهم نامه بازاریابی امضا کردند تا با همکاری هم سهم زیادی از بازار تلویزیون OLED را به دست بگیرند .

البته شرکت ال جی الکترونیکس ، تلویزیون با فناوری جدید را به بازار عرضه کرده و توجهات زیادی به آن شده است . با این وجود شرکت گوگل تمایل همکاری با این شرکت بزرگ در زمینه تولید تلویزیون OLED دارد و این تمایل باعث شد که این دوشرکت با هم تفاهم نامه ای داشته باشند .

کی وان کیم ، مدیر کل بازاریابی شرکت ال جی می گوید تلویزیون با فناوری OLED کیفیت بسیارخوبی نسبت به سایر تلویزیون های موجود در بازار دارد و شرکت ال جی هم در زمینه بازاریابی موفق می باشد که با این همکاری  این تلویزیون نفوذ زیادی در بین مشتریان خواهد کرد و به دامنه سود بالایی خواهیم رسید .

از طرفی جان لی ، مدیر اجرایی گوگل می گوید شرکت ما در زمینه بازایابی اینترنتی و معروفی تلویزیون های OLED به صورت آنلاین با ال جی همکاری می کند و در این زمینه راه کارهای خوبی ارائه می دهد .

البته تلویزیون OLED به صورت منحصرا در اختیار شرکت ال جی می باشد و با توجه به این موضوع و این که تلویزیون OLED در بین سایر محصولات پیشگام تر می باشد ، شرکت گوگل را به همکاری مداوم با ال جی ترغیب می کند .

یه او سونگ داک ، مدیر کل تلویزیون های OLED می گوید فناوری OLED بهترین فناوری روز دنیا است و این تلویزیون ها نسل جدید تلویزیون ها در بازار خواهند بود .

شرکت گوگل در دنیای مجازی نفوذ زیادی دارد و این تلویزیون ها نیز مشتریانی را به خود جذب کرده است و انتظار می رود 100 میلیون مشتری به خرید این تلویزیون تمایل داشته باشند و البته با این هدف بین دو شرکت ال جی و گوگل تفاهم نامه امضا شده است .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم