امروز:10 اردیبهشت 1403

Ubisoft انتشار تابستانی برای Assassin’s Creed: Nexus VR را تایید کرد

یوبی سافت اولین نگاه مناسب به Assassin’s Creed Nexus VR را برای پلتفرم Meta Quest به ما ارائه کرده و یک پنجره راه اندازی تعطیلات را تأیید کرده است. این خبر از طریق رویداد پخش Ubisoft Forward شرکت به عنوان بخشی از جشنواره بازی تابستانی منتشر می شود. Assassin’s Creed Nexus VR هم برای Meta Quest Pro، Meta Quest 2 و Meta Quest 3 که اخیراً معرفی شده است منتشر می شود، هرچند که صاحبان OG Quest شانسی ندارند.

ما می‌دانستیم که این اتفاق می‌افتد، زیرا متا به تازگی رویدادی برای نمایش بازی‌ها برگزار کرد که Assassin’s Creed Nexus VR را به نمایش گذاشت، اما اکنون یک تریلر اختصاصی وجود دارد. این تریلر نسبت به گیم پلی واقعی سبک و در صحنه های CGI سنگین است، اما قطعا تایید می کند که شما به عنوان یک قاتل واقعی از طریق جادوی VR بازی می کنید. یوبی‌سافت می‌گوید این عنوان به شما امکان می‌دهد حرکات به سبک پارکور، مبارزات مخفیانه و مشت‌های تن به تن قدیمی را در واقعیت مجازی تجربه کنید.

این بازی قهرمانان قبلی سری مانند Ezio را باز می گرداند، زیرا شما با خاطرات آنها برای دسترسی به سطوح تعامل خواهید داشت. برای کسانی که از حالت تهوع مرتبط با واقعیت مجازی، به ویژه هنگام انجام حرکات پارکور پیچیده خسته شده‌اند، یوبی‌سافت می‌گوید این عنوان شامل «بهترین ویژگی‌های راحتی در کلاس» برای کمک به سرگیجه یا ترس از ارتفاع است، اگرچه ما دقیقاً مطمئن نیستیم که این به چه معناست. . هنوز قیمتی وجود ندارد، اما عناوین رده بالای Quest حدود 40 دلار قیمت دارند. همچنین، به نظر می‌رسد این بازی در زمان عرضه یک پلتفرم انحصاری Quest باشد.

اشتراک گذاری