امروز:14 اردیبهشت 1403

این ۸ سریال خارجی جدید را به هیچ وجه از دست ندهید

بازار سریال‌های خارجی جدید مثل همیشه داغ داغ است اما هر سریالی ارزشش را ندارد که وقت گرانبها و البته حجم اینترنت‌تان را برای آن صرف کنید! برای آنکه راحت‌تر بتوانید یک سریال خارجی جدید و البته پرطرفدار را انتخاب کنید، کافی است سری به وبسایت فیلیمو بزنید. ما نیز در بخش‌های زیر به معرفی ۸  مورد از بهترین سریال های خارجی دوبله فارسی برای شما عزیزان می‌پردازیم تا نهایت بهره را از اوقات فراغت‌تان ببرید. از حسن توجه شما بسیار سپاسگزاریم.

سریال واکو: عواقب (Waco: The Aftermath 2023)

این سریال آمریکایی، یک مجموعه درام پنج قسمتی است که بازیگرانی نظیر مایکل شانون، تیلور کیچ و ملیسا بنویست در آن به ایفای نقش می پردازند. سریال واکو درباره درگیری میان اداره تحقیقات پلیس فدرال و فرقه‌ای به نام دیویدیان در شهر واکو تگزاس است. این سریال بر اساس یک ماجرای واقعی در سال ۱۹۹۱ ساخته شده است که در آن دیوید کورش (رهبر فرقه دیویدیان) تعدادی از طرفداران این فرقه را به مدت ۵۳ روز در کلیسای دیوید کورش به گروگان می‌گیرد و علی رغم تلاش نیروهای دولتی برای آزادسازی این افراد، در نهایت با وقوع یک آتش سوزی در کلیسا، تمام افراد حبس شده کشته خواهند شد.

سریال بری (Barry)

این سریال محصول کشور آمریکاست و می‌توان آن را یک کمدی سیاه نامید. کارگردان این سریال، بیل هیلدر است و در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. ماجرای این سریال درباره یک آدمکش آمریکایی به نام بری برکمن است که باید برای به قتل رساندن یک هنرپیشه به لس آنجلس برود. البته او تمایلی ندارد که هنرپیشه مورد نظر را به قتل برساند و در نهایت از یک کلاس بازیگری سر درمی آورد. این سریال بسیار پرطرفدار است و در جشنواره‌هایی نظیر پرایم تایم امی و انستیتو فیلم آمریکا جوایزی کسب کرده است.

سریال دیپلمات (The Diplomat)

یکی از بهترین سریال های خارجی دوبله فارسی که در وبسایت فیلیمو در دسترس شماست، دیپلمات می‌باشد. این سریال خارجی جدید ساخت انگلیس و محصول سال ۲۰۲۳ است. سوفی راندل، استیون کری و فیلیپ باس از معروف‌ترین بازیگران این سریال درام هیجان انگیز هستند. داستان با پیدا شدن جسد یک مرد بریتانیایی در بندر تفریحی بارسلونا آغاز می‌شود. لورا سیموندز، (کارمند کنسولگری بریتانیا در بارسلونا) سعی دارد به پدر فرد قربانی در پیدا کردن حقیقت کمک کند و از سوی دیگر از طرف رئیس جدیدش (سم) تحت فشار قرار می‌گیرد.

خانم دیویس (Mrs. Davis)

سریال خانم دیویس محصول کشور آمریکا (سال ۲۰۲۳) است و بازیگرانی نظیر اندی مک کوئین، جیک مک دورمن و بتی گیلپین در آن ایفای نقش می‌کنند. این سریال در ژانر کمدی، درام، علمی و تخیلی ساخته شده است و در مورد راهبه‌ای به نام سیمونه است. شما در این سریال شاهد تقابل ایمان و تکنولوژی خواهید بود. راهبه سیمونه قصد دارد با یک هوش مصنوعی قدرتمند به نام خانم دیویس مبارزه کند و بدین منظور با دوست پسر سابقش ویلی به سفر دور دنیا می‌رود. این سریال برای افراد بالای ۱۸ سال مناسب است و یک انتخاب عالی برای طرفداران سریال‌های علمی و تخیلی می‌باشد.

قطره‌های خدا (Drops of God)

این سریال درام محصول سه کشور آمریکا، ژاپن و فرانسه است. کارگردان سریال قطره‌های خدا « Quoc Dang Tran » می‌باشد و این سریال را بر اساس مانگایی به نام  Kami no Shizukuساخته است. داستان این سریال درباره یک جوان به نام کامیل لجر است که پس از فوت پدرش برای گرفتن میراث پدرش به توکیو سفر می کند. او برای بدست آوردن ارثیه عظیم خود مجبور است با یک مرد جوان ژاپنی رقابت کند و … . تماشای این سریال برای رده سنی زیر ۱۳ سال توصیه نمی‌شود.

سریال زنگ‌های مرده (Dead Ringers)

زنگ‌های مرده، یک سریال ترسناک و معمایی است که فصل اول آن در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی مشترک شان دورکین، کارنا ایوانز، کارین کوساما و لورن ولکشتاین ساخته شده است. این سریال آمریکایی، برداشتی از یک فیلم سینمایی با همین نام به کارگردانی دیوید کراننبرگ در سال ۱۹۸۸ است. داستان این سریال درباره دوقلوهای کاملا همسان (الیوت و بورلی مانتل با بازی ریچل وایس) است که متخصص زنان هستند. آنها برای انجام یک مأموریت به شهر منهتن سفر می‌کنند و مأموریت آنها تغییر روش زایمان زنان است!  این سریال نشان می‌دهد که چگونه شیوه‌های واقعی در مامایی و پزشکی باروری ممکن است باعث ایجاد یک حس وحشتناک در روند زایمان شوند.

سریال قدیس ایکس Saint X) )

سریال آمریکایی سنت ایکس، یک سریال درام و رازآلود و تولید سال ۲۰۲۳ است. این سریال خارجی جدید بر اساس رمان «قدیس ایکس» از الکسیس شایتکین ساخته شده است. داستان این سریال در مورد دختری به نام آلیسون توماس است که به همراه خانواده‌اش برای گذراندن تعطیلات به استراحتگاهی در دریای کارائیب می‌رود. آلیسون و خواهر کوچکترش کلر رابطه نزدیکی با هم دارند. همه چیز به خوبی پیش می‌رود تا اینکه در شب آخر تعطیلات، خواهر بزرگتر (آلیسون) ناپدید شده و جسد او چند روز بعد پیدا می‌شود. مرگ آلیسون، آسیب جبران ناپذیری به کلر وارد می‌کند و او می‌خواهد بداند که واقعا چه اتفاقی افتاده است. اگر از سریال‌های معماگونه لذت می‌برید، قدیس ایکس را از دست ندهید.

سریال لوله کش‌های کاخ سفید (White House Plumbers)

این سریال آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است و بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. این مینی سریال ۵ قسمتی به طور کامل در نیویورک فیلمبرداری شده است و بازیگرانی همچون نلسون آسنسیو، دامنل گلیسون، لینا هیدی، وودی هرلسون و جاستین ثرو در آن به ایفای نقش می‌پردازند. ژانر این سریال تاریخی، درام و بیوگرافی است و در مورد ریچارد نیکسون (سیاستمدار بزرگ آمریکایی) است که به دنبال یک رسوایی بزرگ مجبور به کناره گیری از قدرت می‌شود. البته عامل این خرابکاری، دو نفر از بهترین دستیاران او هستند که اشتباها و به قصد محافظت از رئیس جمهور باعث سرنگونی او می‌شوند.

سخن پایانی

در مطالب بالا به معرفی ۸ سریال خارجی جدید در ژانرهای مختلف پرداختیم. موارد بالا فقط تعدادی از سریال های دوبله فارسی موجود در وبسایت فیلیمو هستند و شما با یک جستجوی ساده می‌توانید لیست طولانی‌تری از بهترین سریال های خارجی دوبله فارسی برای اوقات فراغت‌تان تهیه کنید. وبسایت فیلیمو، امکان دسترسی به سریال‌های جدید و متنوعی را در ژانرهای مختلف و با دوبله عالی و با کیفیت برای شما عزیزان فراهم کرده است. همکاران ما در وبسایت فیلیمو مثل همیشه از نظرات و پیشنهادات سازنده شما همراهان گرامی استقبال می‌کنند!

 «نویسنده : مجید عباس نژاد»

اشتراک گذاری