امروز:10 فروردین 1403

بلیزارد به شما اجازه می دهد تا قبل از عرضه در ژوئن، یک بار دیگر «Diablo IV» را امتحان کنید

بلیزارد به گیمرها فرصتی دوباره می دهد تا دیابلو IV را قبل از ورود رسمی آن امتحان کنند. سرور اسلم بازی به بازیکنان کنسول و رایانه های شخصی 48 ساعت فرصت می دهد تا پیش درآمد و Act I را بررسی کنند، زیرا ناشر زیرساخت های خود را برای عرضه بسیار مورد انتظار بازی خزنده سیاهچال در 6 ژوئن آماده می کند.

سرور اسلم از 12 می در ساعت 12 بعد از ظهر تا 14 می در ساعت 12 بعد از ظهر PDT برگزار می شود. این برای بازیکنان رایانه شخصی ویندوز، PS5 / 4، Xbox Series X / S یا Xbox One باز خواهد بود. این رویداد از co-op، cross-play و cross-progression پشتیبانی می کند و می توانید به عنوان هر پنج کلاس شخصیت از جمله Barbarian، Druid، Sorcerer، Rogue و Necromancer بازی کنید.

این رویداد دو روزه پیشرفت کاراکترها را به سطح 20 محدود می‌کند، پس از آن دیگر امتیاز توانایی دریافت نخواهید کرد (اما همچنان می‌توانید ابزار جدیدی کسب کنید). علاوه بر این، اگر در دوره‌های دسترسی زودهنگام یا بتای باز بازی بازی کرده‌اید، پیشرفت شما به سرور اسلم منتقل نمی‌شود – و از انتقال سرور اسلم به راه‌اندازی بازی نیز پیشرفت نمی‌کند.

بلیزارد به شرکت کنندگان سرور اسلم یک باس فایت چالش برانگیز در آشوا ارائه می دهد که به عنوان “یکی از ماشین های پرندگان سوزان جهنم” توصیف می شود. این هیولا با «دو تیغ بازوی تیز، پولک‌هایی قوی‌تر از پست بشقاب، و جهنمی که تمام کسانی را که تلاش او برای حمام کردن Sanctuary در صفرای سمی را قطع می‌کنند، شکار می‌کند» باید چالش بزرگی برای بازیکنان سطح 20 و پایین‌تر باشد. با این حال، هر کسی که او را پایین بیاورد، Cry of Ashava Mount Trophy را تصاحب خواهد کرد، که به پرتاب نهایی خواهد رسید. علاوه بر این، شانس دیگری برای به دست آوردن جوایز از دو آخر هفته اول بتا خواهید داشت، از جمله Initial Casualty Title (با یک شخصیت به کیوواشاد برسید)، Early Voyager Title و Beta Wolf Pack Cosmetic Item (هر دو نیاز به رسیدن به سطح 20 در یک دارند. شخصیت).

بلیزارد دو روز قبل از رویداد، در 10 می ساعت 12 بعد از ظهر به وقت محلی، پیش‌دانلودهای سرور اسلم را باز می‌کند. می‌توانید دستورالعمل‌های نصب کامل را در اینجا بخوانید، و اگر در نسخه‌های بتا قبلی شرکت کرده‌اید (و آن را حذف نکرده‌اید)، به‌روزرسانی برای Server Slam را مشاهده خواهید کرد که برای دانلود در دسترس است.

ایگور بونیفاچیچ از Engadget، Diablo IV را در یک پیش‌نمایش در دسامبر و نسخه‌های بتا جدیدتر امتحان کرد و محتاطانه خوشبین بود. این توجه چشمگیر به داستان و جزئیات گیم پلی را نشان داد زیرا عنوان آینده سرعت خود را کاهش می دهد در حالی که همچنان به ریشه های آشنای فرنچایز پایبند است. با این حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا بلیزارد می‌تواند با توجه به رکورد ضربه یا عدم موفقیت ناشر در سال‌های اخیر – و خاطرات شکستی که Diablo III در سال 2012 راه اندازی شد، «به زمین بنشیند».

اشتراک گذاری