امروز:7 اردیبهشت 1403

Call of Duty می تواند سخت افزار تقلب به سبک XIM را شناسایی و ممنوع کند

تیم ضد تقلب Call of Duty Ricochet Activision تعدادی تدابیر جدید را برای کاهش بازی ناعادلانه معرفی کرده است. اینها شامل یک ابزار بررسی مجدد به همراه تشخیص دستگاه های نوع XIM شخص ثالث است. برخی از متقلب‌ها برای همیشه ممنوع خواهند شد، اما CoD فاش کرده است که برخی دیگر در معرض کاهش‌های جدید (و نسبتاً خنده‌دار) درون بازی قرار خواهند گرفت.

برای شروع، سیستمی را مستقر کرده است که برای شناسایی دستگاه های تقلب سخت افزاری شخص ثالث مانند XIM، Cronus Zen و ReaSnow S1 طراحی شده است. این تیم در یک پست وبلاگی خاطرنشان کرد: «این دستگاه‌ها به‌عنوان گذرگاهی برای کنترل‌کننده‌ها روی رایانه شخصی و کنسول عمل می‌کنند و در صورت استفاده نادرست یا بدخواهانه، می‌توانند به بازیکن توانایی کسب مزیت‌های ناعادلانه در گیم‌پلی، مانند کاهش یا حذف عقب‌نشینی را بدهند». .

همانطور که در بالا نشان داده شده است، Ricochet به بازیکنان یک “هشدار دستگاه پشتیبانی نشده” می دهد، اما استفاده مداوم می تواند منجر به اقداماتی از کاهش تا permaban در تمام عناوین Call of Duty شود.

همچنین از یک ابزار بررسی مجدد پخش جدید استفاده می کند. تیم ما نوشت: «با استفاده از داده‌های گیم‌پلی بازی ضبط‌شده و ذخیره‌شده، تیم‌های ما می‌توانند هر مسابقه تکمیل‌شده را به‌عنوان بخشی از فرآیند تحقیقات ما بارگیری کرده و تماشا کنند». این برنامه بر روی بازی های رتبه بندی شده در Modern Warefare II و Warzone 2.0 تمرکز می کند و تمام داده های بازی را برای نشانه هایی از فعالیت مشکوک ضبط و ذخیره می کند. این سیستم قبلاً به تحقیقاتی کمک کرده است که منجر به ممنوعیت دائمی شده است.

اشتراک گذاری