امروز:31 فروردین 1403

ویژگی شنیدن جمعی Tidal اکنون به طور گسترده در دسترس است

پس از مدتی آزمایش، ویژگی دی جی Tidal رسما در دسترس است. این گزینه که اکنون Live نامیده می شود، به مشترکین HiFi و HiFi Plus امکان می دهد آنچه را که در زمان واقعی بازی می کنند با سایر اعضای پرداخت کننده به اشتراک بگذارند. هنگامی که شروع به کار کردید، فقط باید پیوندها را با دیگرانی که می خواهند کوک کنند به اشتراک بگذارید. متأسفانه نمی توانید ترکیب و خراش دهید، اما اگر می خواهید میزبان یک مهمانی شنود مجازی باشید، ممکن است این کار به شما کمک کند.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، Tidal از این برای تبلیغ خود و هنرمندان استفاده می کند. نوازندگانی مانند Alesso، Aluna و Diplo میزبان جلسات زنده در ایالات متحده، بریتانیا، برزیل، آلمان و لهستان هستند، در حالی که Tidal در طول هفته دارای کارشناسان ژانر خواهد بود.

Live اکنون در Android و iOS در دسترس است و با بیش از 100 میلیون آهنگ کار می کند. برنامه های جزر و مد از 10 دلار در ماه شروع می شود. متأسفانه همچنان باید به آهنگ‌های معمولی AAC بسنده کنید. در حال حاضر، آهنگ های با کیفیت بالاتر گزینه ای نیستند. شما همچنین باید به دی جی های کشوری که در آن ثبت نام کرده اید گوش دهید. به عبارت دیگر نمی‌توانید با یک جلسه ترندست آلمانی از ایالات متحده هماهنگ شوید.

این ممکن است بیشتر یا کمتر از گزینه های مشابه در خدمات رقیب جذاب باشد، بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید. جلسات گروهی Spotify به همه اجازه می دهد تا کنترل پخش را داشته باشند، اما فقط برای چندین نفر. آمازون آمپ، در همین حال، بیشتر یک ابزار نمایش رادیویی مبتنی بر موسیقی است و (حداقل در حالی که ما آن را امتحان می‌کردیم) تضمینی برای داشتن آهنگ‌هایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید نیست. رویکرد Tidal ساده است، اما اگر می‌خواهید بدون فشار برای صحبت کردن، تنها دی جی باشید، ممکن است ایده‌آل باشد.

البته نکته مهم این است که همه افراد درگیر باید مشترک باشند. Tidal حتی در نمودار سهم بازار جهانی Statista ثبت نمی‌کند – در حالی که یک برند شناخته شده است، شما برای مخاطبان نسبتاً کمی اجرا خواهید کرد. شما باید دوستان خود را متقاعد کنید که از برنامه هایی مانند Spotify یا Apple Music دوری کنند تا از Live بهترین استفاده را ببرند، و هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها مایل به صرف نظر از لیست های پخش و توصیه های خود باشند.

اشتراک گذاری