امروز:8 اردیبهشت 1403

Surface Thunderbolt 4 Dock مایکروسافت یک هاب لپ‌تاپ و تبلت با سرعت بالا است

مایکروسافت با ساخت داک‌های پیچیده لپ‌تاپ غریبه نیست، اما اگر به یک هاب واقعا قوی برای کار نیاز دارید، آخرین آن ممکن است جذاب باشد. این شرکت از یک داک Surface Thunderbolt 4 رونمایی کرده است که همانطور که از نام آن پیداست، از Thunderbolt 4 سریع (و از این رو USB 4) برای اتصال لپ تاپ یا تبلت شما به تمام تجهیزات جانبی استفاده می کند. پهنای باند کافی برای اتصال دو نمایشگر 4K با فرکانس 60 هرتز و همچنین 96 وات برق وجود دارد که برای شارژ مجدد برخی از رایانه های شخصی قابل حمل و پرکار کافی است.

داک ترکیبی سالم از پورت‌های مدرن و قدیمی، به‌علاوه چند نکته طراحی مفید را ارائه می‌دهد. شما دو پورت USB-C، دو پورت USB-A، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و اترنت 2.5 گیگابیت بر ثانیه در پشت خواهید داشت، اما یک پورت USB-C و یک پورت USB-A را نیز در جلو خواهید دید. وصل کردن یک درایو انگشت شست یا تلفن نباید سخت باشد. نشانگرهای لمسی در پشت، یافتن پورت‌ها را برای افراد با توانایی‌های مختلف آسان‌تر می‌کند، در حالی که پلاستیک 20 درصدی اقیانوسی تأثیرات محیطی را کاهش می‌دهد.

قبل از اینکه بپرسید: در حالی که داک با در نظر گرفتن سرفیس لپ تاپ 5، سرفیس لپ تاپ استودیو و سرفیس پرو 9 مبتنی بر اینتل طراحی شده است، این یک الزام سختگیرانه نیست. هر رایانه ای با پورت Thunderbolt 4/USB 4 باید کار کند. اگر احساس کنایه دارید، می توانید یک مک بوک پرو وصل کنید.

داک Surface Thunderbolt 4 امروز در فروشگاه مایکروسافت با قیمت 300 دلار در دسترس است. این بسیار گران‌تر از بسیاری از پایه‌های لپ‌تاپ است، و ممکن است آرزو کنید ای کاش ویژگی‌هایی مانند کارت‌خوان SD با اندازه کامل داشت. با این حال، قیمت آن با داک‌های قدرتمند مشابه برابری می‌کند، و اگر ترجیح می‌دهید وقتی پشت میزتان می‌نشینید، دقایق ارزشمندی را صرف وصل کردن وسایل جانبی نکنید، ممکن است ارزشمند باشد.

اشتراک گذاری