امروز:7 اردیبهشت 1403

اکتیویژن می گوید که برای مدت زمان طولانی اما نامشخصی از Call of Duty: Mobile پشتیبانی می کند

اکتیویژن در تلاش است تا طرفداران مضطرب Call of Duty: Mobile را پس از یک پرونده قانونی در هفته گذشته سرکوب کند که استودیو در حال برنامه ریزی برای نابودی بازی است. امروز تیم Call of Duty: Mobile در توییتی اعلام کرد که قصد دارد به پشتیبانی از بازی “برای مدت طولانی” ادامه دهد و آن را بخش مهمی از فرنچایز نامید.

آینده بلند مدت Call of Duty: Mobile در 8 مارس به عنوان بخشی از مذاکرات حقوقی در حال انجام در بریتانیا بر سر پیشنهاد مایکروسافت برای خرید Activision-Blizzard به قیمت کمتر از 69 میلیارد دلار زیر سوال رفت. مایکروسافت بارها در تلاش برای خنثی کردن نگرانی‌های ضد اعتماد سازمان رقابت و بازار بریتانیا، قدرت اکتیویژن در صنعت بازی‌های ویدیویی را کم اهمیت جلوه داده است و این استودیو هفته گذشته در یک پرونده حقوقی، همین رفتار را با بازی‌های موبایل Activision-Blizzard اعمال کرد.

به طور خاص، پاسخ مایکروسافت می‌گوید: «انتظار می‌رود که CoD: Mobile به مرور زمان (خارج از چین) با راه‌اندازی Warzone Mobile حذف شود.

Warzone Mobile قرار است امسال عرضه شود و تجربه نبرد رویال Call of Duty را برای دستگاه‌های اندروید و iOS به ارمغان بیاورد. Warzone Mobile نشان‌دهنده تلاش اکتیویژن برای متحد کردن فرنچایز Call of Duty، به اشتراک‌گذاری فناوری، پیشرفت، اجتماعی شدن و پرداخت‌ها در میان بازی‌های اصلی سالانه Warzone و Warzone Mobile است. در همین حال، Call of Duty: Mobile پاس و فصل های مخصوص به خود را دارد.

pic.twitter.com/VQug4fohAq

— Call of Duty: Mobile (@PlayCODMobile) 13 مارس 2023
توییت تیم موبایل برای حفظ سرمایه گذاری بازیکنان موجود در نظر گرفته شده است. این به جزئیات در مورد طول عمر بازی نمی‌پردازد و مستقیماً به پیشنهاد مایکروسافت مبنی بر اینکه بازی در نهایت در همه جا به جز چین تعطیل می‌شود، نمی‌پردازد. اما، این نوید را می دهد که Call of Duty: Mobile برای مدتی طولانی تر باقی خواهد ماند.

در بیانیه آمده است: «ما… قصد داریم به حمایت از بازی با یک نقشه راه قوی از محتوای جدید CODM، فعالیت‌ها و به‌روزرسانی‌ها برای مدت طولانی ادامه دهیم.»

اشتراک گذاری