امروز:8 اردیبهشت 1403

بازی جدید Civilization در دست ساخت است

بیش از شش سال پس از آخرین ورود به این سری، Firaxis تایید کرد که در حال کار بر روی یک بازی جدید Civilization است. استودیو جزئیات زیادی در مورد عنوان جدید به اشتراک نمی گذارد، اما گفته است که Ed Beach مدیر خلاق پروژه است. بیچ بیش از 15 سال تجربه کار بر روی این فرنچایز دارد، از جمله، اخیراً به عنوان طراح اصلی Civilization VI.

شرکت مادر Firaxis Take-Two Interactive این خبر را در این هفته در یک بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشت و از تعدادی از تغییرات کارکنان در استودیو (از طریق Eurogamer) خبر داد. استیو مارتین، رئیس استودیو، پس از نزدیک به 17 سال خدمت به عنوان رئیس شرکت، Firaxis را ترک می‌کند، سمتی که او در سال 2006 از بنیانگذار Firaxis، جف بریگز به ارث برده بود. عملیات Firaxis

تمام سپاسگزاری pic.twitter.com/pqe56mVvd5

— جیک سولومون (@SolomonJake) 17 فوریه 2023
هازن گفت: «از اینکه این فرصت را دارم که میراث داستانی استودیو را با اعلام اینکه Firaxis در حال توسعه در نسخه بعدی فرنچایز افسانه‌ای Civilization است شروع کنم، هیجان‌زده هستم. “من خوش شانس هستم که با برخی از بهترین توسعه دهندگان در صنعت خود کار می کنم، و ما برنامه هایی داریم که امتیاز Civilization را برای میلیون ها بازیکن خود در سراسر جهان به ارتفاعات جدید هیجان انگیز ببریم.”

در روز جمعه، Firaxis نیز از رفتن جیک سولومون خبر داد. پس از 23 سال، طراح که یکی از شناخته شده ترین کارمندان استودیو به لطف کار خود در فرنچایز XCOM و Midnight Suns مارول بود، برای دنبال کردن فرصت های جدید ترک می کند. سولومون در توییتر گفت: “من عاشق طراحی بازی های تاکتیکی نوبتی بودم، اما زمان آن رسیده که افراد باهوش تر این فضا را به جلو ببرند.”

اشتراک گذاری