امروز:9 فروردین 1403

نسخه اصلی iOS فورتنایت به بازیکنان اجازه نمی‌دهد پس از 30 ژانویه V-Bucks را خرج کنند

نسخه‌های بومی iOS و macOS Fortnite در آستانه محدود شدن هستند. از زمان شروع درگیری حقوقی خود با اپل در تابستان 2020، اپیک گیمز به بازیکنانی که پیش از حذف بازی از اپ استور Fortnite را روی دستگاه‌های خود نصب کرده بودند، اجازه می‌دهد به بازی ادامه دهند. با این حال، به دلیل حذف، Epic آن نسخه‌های بازی را به‌روزرسانی نکرده است، یعنی بیش از دو سال است که در نسخه 13.40 Fortnite مانده‌اند. در واقع، این بدان معناست که آنها در نوعی برزخ وجود داشته اند. تمام تغییراتی که Epic در گیم پلی از آن زمان به Fortnite اعمال کرده است (و تعداد زیادی نیز وجود داشته است)، و همچنین تمام لوازم آرایشی و پاس های فصلی جدیدی که این شرکت معرفی کرده است، به نسخه های بومی iOS و macOS راه پیدا نکرده اند. اکنون آن نسخه‌ها حتی محدودتر می‌شوند.

از 30 ژانویه، بازیکنان Fortnite با استفاده از بیلد برنامه 13.40 آگوست 2020 که قبلاً در iOS، Mac و Google Play در دسترس بود، دیگر نمی‌توانند V-Bucks خرج کنند و برای بازی باید بالای 18 سال داشته باشند. (1/2)

— وضعیت فورتنایت (@FortniteStatus) 23 ژانویه 2023
از 30 ژانویه، Epic به شما اجازه نمی دهد ارز V-Bucks Fortnite را در نسخه های iOS، Mac و Google Play بازی خرج کنید. همچنین برای بازی کردن باید بالای 18 سال سن داشته باشید. Epic در توییتر نوشت: «ما می‌خواهیم همه نسخه‌های بازی‌هایمان از مجموعه فعلی خدمات آنلاین Epic از جمله کنترل‌های والدین، خرید پیش‌فرض و ویژگی‌های تأیید والدین استفاده کنند». با توجه به محدودیت‌های اپل و گوگل در فورتنایت، ما نمی‌توانیم برنامه را در این پلتفرم‌ها به‌روزرسانی کنیم.

در ماه دسامبر، این شرکت اکانت های جدیدی را معرفی کرد که به طور خاص برای بازیکنان جوان طراحی شده بودند. آنها از خرج کردن پول در فروشگاه درون بازی Fortnite و استفاده از چت صوتی بدون رضایت والدین جلوگیری می کنند. در همان ماه، کمیسیون تجارت فدرال اعلام کرد که اپیک با پرداخت 520 میلیون دلار موافقت کرده است تا اتهامات مربوط به نقض قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان و «فریب میلیون‌ها بازیکن برای خرید غیرعمدی» را برطرف کند.

اکثر بازیکنان تحت تأثیر این محدودیت قرار نخواهند گرفت زیرا راه‌هایی برای دسترسی به Fortnite بدون مراجعه به اپ استور یا فروشگاه Google Play وجود دارد. به عنوان مثال، در iOS و macOS، می‌توانید بازی را از طریق GeForce Now انجام دهید. در همین حال، در اندروید، امکان دانلود نسخه بومی Fortnite به طور مستقیم از وب سایت Epic وجود دارد.

اشتراک گذاری