امروز:1 اردیبهشت 1403

چت های رمزگذاری شده فیس بوک مسنجر اکنون دارای ویژگی های بیشتری است که شما انتظار دارید

دیگر مجبور نیستید از حریم خصوصی رمزگذاری سرتاسر در فیس‌بوک مسنجر صرفاً برای به دست آوردن امکاناتی که برای موجودات بدیهی می‌دانید دست بکشید. متا چندین ویژگی مشترک را به چت های رمزگذاری شده می آورد. اکنون می توانید تم ها را انتخاب کنید، نمایه هایی را برای مکالمات گروهی تنظیم کنید و از ایموجی های سفارشی و همچنین واکنش ها استفاده کنید. پیش‌نمایش‌های وضعیت فعال و پیوند وب اکنون در این حالت امن‌تر کار می‌کنند، در حالی که جمعیت Android می‌توانند از مزیت حباب‌های شناور برای صحبت در حین استفاده از برنامه‌های دیگر استفاده کنند.

شما به احتمال زیاد از چت های رمزگذاری شده نیز استفاده می کنید. متا در حال گسترش آزمایش هایی است که رمزگذاری را به صورت پیش فرض برای مسنجر فیس بوک تبدیل می کند. این شرکت می‌گوید: «در چند ماه آینده تغییراتی را در برخی رشته‌های گفتگو مشاهده خواهید کرد. اگر بخشی از آزمون هستید، یک اعلان در یک موضوع مربوطه دریافت خواهید کرد.

متا آگوست گذشته آزمایش رمزگذاری پیش فرض را آغاز کرد. در آن زمان، اعلام کرد که امیدوار است در سال 2023 به‌روزرسانی مسنجر فیس‌بوک را ارائه کند. این شرکت رسانه‌های اجتماعی جدول زمانی به‌روزرسانی‌شده‌ای ارائه نکرد، اما گسترش ویژگی، Meta را به طور قابل‌توجهی به این هدف نزدیک‌تر می‌کند – چت‌های رمزگذاری‌نشده به‌طور قابل‌توجهی برابری بیشتری دارند. . پیام رسان رمزگذاری شده در ابتدای سال 2022 برخی از ویژگی ها را فراگرفت، اما همچنان از همتای کمتر امن خود عقب بود.

همه خوشحال نخواهند شد. مقامات در ایالات متحده، بریتانیا و جاهای دیگر به رمزگذاری انتها به انتها حمله کرده اند. آنها نگران هستند که مجرمان بتوانند از چت های رمزگذاری شده برای بحث در مورد طرح هایی که خارج از دسترس سازمان های مجری قانون و نظارت است استفاده کنند. سیاستمدارانی مانند بیل بار، دادستان کل سابق ایالات متحده، از متا خواسته اند تا با ایجاد «درهای پشتی»، رمزگذاری را تضعیف کند. با این حال، متا از عقب نشینی خودداری کرده است، و بدیهی است که این شرکت مصمم به تقویت حریم خصوصی در محصولات خود است.

اشتراک گذاری