امروز:6 اردیبهشت 1403

عاشقان قبیله‌ای | معرفی بازی کلش اف کلنز

کنار گذاشتن بازی کلش اف کلنز یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات گیمرهای موبایلی در این روزها است. با ما همراه باشید تا به شما ثابت کنیم که بازی Clash of Clan هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

معرفی بازی کلش اف کلنز

بازیClash of Clansدر سال 2012 ابتدا برای سیستم‌عامل آی او اس و سپس یک سال بعد یعنی در سال 2013 برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شد. اگر یک بار این بازی را تجربه کرده‌اید و حتی ویدئوهای آن را مشاهده کرده باشید، می‌دانید که بازی کلش اف کلنز در ژانر استراتژیک و به‌صورت آنلاین چندنفره بوده و موفقیت در آن نیازمند صبر و تفکر بسیار است. اما سازندگان آن در شرکت سوپرسل راه‌های دیگری نیز برای هموار کردن راه شما در مسیر پیروزی قرار داده‌اند. شما می‌توانید با خرید جم کلش اف کلنز تا حد زیادی ابتکار عمل رقابتی را در نبردها داشته باشید.

در روزگاری نه‌چندان دور، حجم قابل‌توجهی از حافظه داخلی دستگاه‌های هوشمند افراد را بازی Clash of Clans اشغال کرده بود. درحالی‌که هنوز تب بازار بازی‌های آنلاین داغ نشده بود، حجم مصرفی اینترنت پلیرهای موبایل صرف تجربه کلش اف کلنز می‌شد. در میان مخاطبان این بازی، افراد کم‌سن‌وسالی بودند که تجربه یک کاربر حرفه‌ای را در بازی داشتند. همچنین بازیکنان باسابقه‌ای که به‌صورت ناگهانی همه دستاوردهای چندساله‌شان به باد رفته بود. اما وجه مشترک این افراد در یک چیز بود، آن‌ها با خرید جم در کلش اف کلنز سطح کاربری خود را ارتقا داده بودند.

سازوکار بازی کلش اف کلنز پیچیدگی خاصی ندارد و به راحتی برای گروه‌های سنی مختلف قابل تجربه است. در قسمت آنلاین بازی، شما باید عضو یک قبیله یا همان کلن شوید و در کنار دیگر بازیکنان برای پیشرفت قبیله خود تلاش کنید. همچنین بخش داستانی هم در بازی در نظر گرفته شده که شامل مأموریت‌های جانبی است و در صورت پیروزی در آن‌ها جوایز مختلفی را بدست می‌آورید. اگر عطش شما برای این پیشرفت‌ها زیاد است، خرید جم کلش اف کلنز یکی از پیشنهادهایی است که برای کسب این دستاوردها به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از موفقیت‌های تجاری بازی کلش اف کلنز خبر دارید؟

وقتی صحبت از یک بازی موبایلی به میان است که روزانه در آن مبلغ زیادی خرج می‌شود، پس توقع از آن بالا می‌رود و مخاطبان هر سال منتظر اخبار دستاوردهای تجاری آن هستند. اقدام به خرید جم در کلش اف کلنز پلیرها در کنار خلاقیت‌های سوپرسل توانست تا جایگاه تجاری این بازی موبایلی را در بین بهترین‌ها قرار دهد. موفقیت‌هایی نظیر:

  • سومین بازی پردرآمد در اپ‌استور پردرآمدترین بازی گوگل‌پلی در سال 2013
  • 654000 دلار درآمد روزانه برای سوپرسل در سال 2014
  • درآمد تخمینی 1.5 میلیون دلار در روز و پردرآمدترین اپلیکشیشن در اپ استور و گوگل پلی بود در سال 2015
  • چهارمین برنامه نصب‌شده در اپ‌استور و هفتمین برنامه نصب‌شده در پلی‌استور تا سال 2018 و 500 میلیون بار تعداد دانلود در همان سال
  • پردرآمدترین اپلیکیشن اپ‌استور از سال 2018 نسبت به دیگر برنامه‌ها
  • کسب درامد بیش از 6.4 میلیارد دلار از زمان راه‌اندازی تا سال 2018
  • قرار گرفتن در بین 50 برنامه پردرآمد پلی‌استور و اپ‌‌استور تا سال 2020

گیم پلی بازی کلش اف کلنز

گیم‌پلی بازی را از همان نام بازی می‌توان تفسیر کرد. همه چیز پیرامون دهکده اصلی شما می‌چرخد. تقریباً همه فعالیت‌ها و حتی نبردهای شما در جهت افزایش قدرت دهکده شماست. شما با لشگر بزرگی از نیروهای مختلف سروکار دارید که استفاده اصولی از آن‌ها راز اصلی موفقیت شماست. ساختمان‌ها، اکسیرها، جادوها و هیروها تنها چند کلید اولیه برای قفل نبردهای شماست. همچنین توانایی جای‌گیری صحیح ساختمان‌ها که به دور از دسترس دشمن باشند و نحوه مبارزه هر جنگجو، نیاز به تجربه کافی دارد که قطعاً بعد از چند مبارزه کسب خواهید کرد.

از بین همه موارد تأثیرگذار در گیم‌پلی بازی، عناصر سازنده قلعه شما از همه مهم‌تر است. طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس عناصر حیاتی بازی را تشکیل می‌دهد. جالب است بدانید تنها منبعی که می‌توانید آن را با پول واقعی خود تأمین کنید، الماس‌های سبزرنگ بازی است که در ادامه خرید جم کلش اف کلنز را معرفی خواهیم کرد. از اما بهتر است برای تضمین و مدیریت بلندمدت پیروزی‌های خود، تمرکزتان را بر روی نبردهای قبیله‌ای کنید و به فکر راهکارهای مؤثر برای مبارزه در این نبردها باشید.

با این ترفندهای به‌راحتی در بازی کلش اف کلنز پیروز شوید

بازی استراتژیک یعنی مدیریت منابع و نیروهای درون بازی. اگر درحالی‌که مشغول جمع‌آوری منابع و آماده‌سازی سپاه خود هستید، تجهیزات دفاعی را به‌خوبی مستقر سازید؛ می‌توانید به‌راحتی سناریوی خود را برای حمله به رقبا پیاده کنید. افزایش سرعت در ساخت ساختمان‌‌ها و ارتقا نیروها می‌تواند به این استراتژی‌ها کمک کند. به همه این‌ها استفاده از هیروها و جادوها را نیز اضافه کنید که استفاده از آن‌ها لذت بازی را دوچندان می‌کند. امّا قرار نیست همه چیز با خرید جم در کلش اف کلنز ختم به خیر شود. ترفندهای زیادی برای پیروزی در نبردها پیشنهادشده است که ما در ادامه کلیدی‌ترین و آسان‌ترین ترفندها را به شما معرفی خواهیم کرد.

یافتن قبیله‌های قوی

همیشه گفته‌اند که برای رشد و افزایش توانمندی‌های فردی در گروه‌ها و کلاس‌هایی با شاگردانی باهوش و سخت‌کوش عضو باشیم. اگر بتوانید قبیله‌های خوب را در کلش اف کلنز پیدا کنید و با آن‌ها متحد شوید، علاوه بر یادگیری نکات ریزودرشت بازی، سهم بزرگی از پیروزی‎‌های قبیله‌ای نصیب شما خواهد شد. در کنار این امتیازات مثبت، دسترسی به جوایز و پاداش‌های بیشتر را هم لحاظ کنید.

تقویت اردوگاه‌ها

تقویت اردوگاه‌ها و سربازخانه‌ها در بازی کلش اف کلنز از همه چیز مهم‌تر است. فراموش نکنید که نبرد با دشمنان یکی از اصلی‌ترین ارکان بازی است و باید برای پیروزی در آن‌ها هوای اردوگاه‌های خود را داشته باشید.

شرکت در لیگ‌های کلش اف کلنز

مبارزه در لیگ‌های بازی علاوه بر افزایش مهارت شما در مبارزه‌های استراتژیک، جوایز و منابع بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. البته شرکت در لیگ‌های بازی مانند لیگ کریستال نیازمند رسیدن به سطحی خاص است. نگران رسیدن به این سطح نباشید، اگر به‌صورت جدی بازی را دنبال کنید، بعد از یک یا دو هفته به سطح موردنیاز خواهید رسید.

خرید و ذخیره الماس‌های سبز

به جرات می‌توان گفت که یکی از بهترین و تضمین‌کننده‌ترین راه‌ها برای پیروزی‌های آسان در مبارزه‌ها، خرید جم در کلش اف کلنز است. این‌که بازیکنان با این آیتم موفقیت‌های خود را در طول بازی چند برابر کنند، شاید کمی ناعادلانه باشد. ولی خب Clash of Clans از آن دسته از بازی‌هایی است که پرداخت‌های درون‌برنامه نقش بسزایی دارد. سرعت بالا در روند ساخت‌وساز و آپدیت‌ها، شما را چند پله از سایر رقبا بالاتر قرار می‌دهد.

آیا بازی کلش اف کلنز را نصب کنیم؟

بدون هیچ‌گونه اغراق، زمان زیادی است که از تب‌وتاب Clash of Clans گذشته و تعداد پلیرهای این بازی فوق‌العاده در سرتاسر جهان و ایران کاهش‌یافته است. دلایل مختلفی هم در این اتفاق نقش داشته‌اند ولی هیچ‌کدام باعث نمی‌شود تا کیفیت و ارزش تجربه این بازی را نادیده بگیریم. در هر زمان از تاریخ بازی‌های موبایلی که قرار داشته باشید، سوپرسل با تولیدات خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. همچنین اگر به دنبال کسب درآمد از بازی‌های موبایلی بودید، این بازی با امکاناتی نظیر خرید جم کلش اف کلنزراهی برای پاسخ به نیاز شما است.

اشتراک گذاری