امروز:6 مرداد 1403

چرا باید زبان را خصوصی یاد بگیریم؟

افراد بسیاری برای یادگیری زبان، شرکت در کلاس های خصوصی را بیشتر ترجیح می دهند. اما اینکه یادگیری زبان به صورت خصوصی چه ویژگی هایی دارد و چرا برخی این آموزش را مدنظر دارند قابل بحث است.

امروزه یادگیری زبان برای بسیاری از افراد جز مسائل مهم و ضروری تلقی می شود. در این خصوص هر شخص براساس شرایطی که دارد به روش های مختلف به یادگیری زبان می پردازد. در نتیجه برای یادگیری زبان برنامه و نحوه یادگیری هر فرد می تواند متفاوت باشد.

یادگیری زبان به شکل های مختلف می تواند انجام گیرد که یکی از آن ها شرکت در کلاس خصوصی زبان است که شما می توانید با آن زبان دلخواه خود را آموزش ببینید.

چه کسانی بهتر است در کلاس زبان خصوصی شرکت نمایند؟

شاید این سوال شما هم باشد که یادگیری زبان به صورت خصوصی برای چه افرادی مناسب است و اینکه آیا نیاز هست که شما هم به صورت خصوصی زبان را آموزش ببینید یا خیر؟

هر کسی می تواند در کلاس زبان خصوصی شرکت کند اما آیا کلاس زبان خصوصی مناسب هر فردی هست یا خیر جای بحث دارد.

کلاس زبان خصوصی براساس ویژگی هایی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای برخی از افراد باشد از جمله کسانی که می خواهند در مدت زمان کم و در یک زمان محدودتری به یادگیری زبان بپردازند.

برخی افراد برای شرکت در کلاس های گروهی و یادگیری و صحبت کردن اعتماد به نفس کافی را ندارند و از اینکه توسط دیگر افراد مورد قضاوت قرار گیرند فراری هستند با اینکه یادگیری زبان را بسیار دوست دارند در نتیجه ترجیح می دهند تا در کلاس زبان خصوصی به یادگیری بپردازند.

برخی افراد دیگر نیز به دلیل شرایطی که دارند نمی توانند تایم خود را با تایم کلاس های گروهی تنظیم کرده و در این کلاس ها شرکت کنند در نتیجه براساس زمانی که دارند مجبور هستند در کلاس خصوصی زبان را آموزش ببینند.

پس اینکه بدانیم چه کلاسی مناسب ما است و سپس اقدام به یادگیری نماییم می تواند مهم باشد. همچنین شما در مسیر یادگیری زبان می توانید از هر دو حالت گروهی و خصوصی بهره ببرید و در مواردی که نیاز هست به صورت گروهی در کلاس شرکت کنید و در حالاتی که امکان شرکت در کلاس گروهی را ندارید در کلاس خصوصی زبان شرکت نمایید.

ویژگی های یادگیری زبان به صورت خصوصی 

یادگیری زبان به صورت خصوصی دارای یک سری ویژگی و مزایا می باشد. این مزایا عبارتند از :

مدت زمان کلاس های خصوصی بسیار کوتاه تر از کلاس های گروهی خواهد بود و براساس میزان کلاسی که نیاز دارید در مدت کوتاه تری آموزش تان پایان می یابد.

ارتباط و زمانی که استاد برای یادگیری شما صرف می نماید بیشتر می باشد. در کلاس های خصوصی استاد تنها با یک یا دو زبان آموزان روبرو می باشد در نتیجه زمانی که برای هر زبان آموز اختصاص می دهد بیشتر از کلاس گروهی است.

قابلیت کنسل کردن کلاس توسط زبان آموز البته به تعداد مشخص که باعث می شود تا زبان آموز کلاس های کمتری را در صورتی که نتواند شرکت کند از دست بدهد.

هماهنگی زمانی برای تغییر ساعت کلاس در موارد خاص و همچنین برگزاری کلاس در زمان هایی که زبان آموز بتواند در کلاس خصوصی شرکت کند.

همچنین در بحث آموزش نیز برای زبان آموز مدت زمان یادگیری می تواند متغیر باشد که براساس ساعتی که زبان آموز برای یادگیری وقت می گذارد می تواند تغییر کند که از مزایای کلاس خصوصی است.

کلاس خصوصی زبان آنلاین یا حضوری 

بعد از همه گیری بیماری کرونا کلاس های آموزشی همگی به صورت آنلاین برگزار شدند و این آموزش بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفت. از این رو کلاس های زبان نیز به صورت آنلاین برگزار می شوند تا زبان آموزان بتوانند طبق برنامه ای که دارند زبان دلخواه خود را یاد بگیرند.

آموزش آنلاین باید با شرایط خاص و در یک محیط آموزشی مناسب برگزار شود تا بتواند بازده ای کلاس حضوری را داشته باشد. در نتیجه پلتفرمی که این آموزش در آن صورت می گیرد و نحوه تدریس در حالت آنلاین از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود.

در آموزش آنلاین شما براحتی بدون صرف هزینه رفت و آمد می توانید در هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارید در کلاس آنلاین شرکت کنید و از آموزش لذت برده و هر زبانی را که می خواهید فرابگیرید.

آموزش زبان به صورت خصوصی در موسسه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا با توجه به سابقه تدریس بیش از ۱۰ سال، زبان های مختلف خارجی از جمله انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی، فرانسوی، عربی،‌ چینی، ژاپنی، نروژی و زبان های دیگر به برگزاری کلاس های زبان به صورت خصوصی به شکل های حضوری و آنلاین می پردازد. البته لازم بذکر است که کلاس های گروهی نیز در این موسسه به هر دو شکل برگزار می شوند.

کلاس های خصوصی به صورت حضوری در محل موسسه برگزار می شوند یا به صورت اعزام اساتید به محل کار یا منزل زبان آموز و همچنین کلاس های آنلاین در پلتفرم اختصاصی موسسه بوده که با پشتیبانی فنی در تمام طول مدت کلاس بهترین کیفیت آموزشی را به زبان آموزان ارائه می کند.

کلاس های آنلاین با توجه به امکاناتی که دارند مثل اشتراک گذاری تصویر و صوت، فایل های متنی شبیه سازی مناسب برای کلاس های حضوری می باشند.

شما می توانید با یک تعیین سطح و مشاوره رایگان در کلاس مورد نظر خود ثبت نام نمایید و شروع به یادگیری زبان دلخواه تان کنید.

اشتراک گذاری