امروز:7 اردیبهشت 1403

بازی آنلاین Horizon در راه است

اسپین آف واقعیت مجازی و توسعه Horizon Forbidden West آخرین چیزی نیست که از دنیای Horizon بازی Guerrilla می بینیم. این استودیو حداقل دو بازی دیگر برای فرنچایز پلی استیشن در دست ساخت دارد، از جمله یک عنوان چند نفره.

Guerrilla این خبر را در توییتی برای استخدام اعلام کرد. این استودیو در کنار کار بر روی «ماجراجویی‌های انفرادی حماسی برای Aloy»، ستاره دو بازی اول، تیم جداگانه‌ای را برای ایجاد یک «پروژه آنلاین در دنیای Horizon» تشکیل داده است. آن اضافه کرد که دومی دارای شخصیت‌های جدید و «ظاهر سبک منحصربه‌فرد» خواهد بود، و همچنین این واقعیت که دوستان می‌توانند با هم بازی کنند – که نشان می‌دهد تمرکز روی co-op خواهد بود.

شایعات از سال گذشته مبنی بر اینکه Guerrilla در حال برنامه‌ریزی یک بازی چند نفره Horizon است به گوش می‌رسید و استودیو اکنون این موضوع را تایید کرده است. سونی تمرکز بیشتری روی بازی های سرویس زنده دارد. این شرکت قصد دارد 10 مورد از آنها را تا مارس 2026 منتشر کند، از جمله یک شاخه چند نفره از The Last of Us. با این حال، هنوز مشخص نیست که بازی آنلاین Horizon چگونه در این استراتژی قرار می گیرد.

در کنار سه بازی آینده و DLC Forbidden West، چیزهای بیشتری از این سری وجود دارد. یک برنامه تلویزیونی Horizon در نتفلیکس در حال توسعه است. شایعه ای که در خیابان وجود دارد این است که یک بازی موبایل و یک ریمستر Zero Dawn برای PS5 نیز در راه است.

اشتراک گذاری