امروز:30 فروردین 1403

توییتر ، Revue، پلتفرم خبرنامه ای را که سال گذشته خریداری کرده بود، تعطیل می کند

یک روز پس از اینکه جک دورسی برای به اشتراک گذاشتن افکار خود در توییتر به Revue رفت، این شرکت اعلام کرد که پلتفرم خبرنامه را در اوایل سال آینده تعطیل خواهد کرد. Revue روز چهارشنبه گفت: «از 18 ژانویه 2023، دیگر امکان دسترسی به حساب Revue شما وجود نخواهد داشت. در آن تاریخ، Revue خاموش خواهد شد و تمام داده ها حذف خواهند شد.

توییتر Revue را در ابتدای سال 2021 خریداری کرد. در آن زمان، این شرکت استدلال کرد که این خرید یک گسترش طبیعی پلت فرم آن است. و برای مدتی، از آنجایی که خبرنامه‌های پولی در سال گذشته پرطرفدار بودند، یک نکته داشت. پس از خرید، توییتر به سرعت این دو پلتفرم را به هم نزدیکتر کرد. در ابتدا، این شرکت دکمه های ثبت نام Revue را به پروفایل های توییتر اضافه کرد. یک ماه بعد، قابلیتی را ارائه کرد که به کاربران اجازه می داد مستقیماً از توییت ها برای خبرنامه های Revue ثبت نام کنند.

اما همه اینها قبل از تسلط الون ماسک بر توییتر و از بین رفتن خبرنامه goldrush بود. این میلیاردر گفته است که یکی از اهدافش برای توییتر ساده کردن اپلیکیشن بوده است. برای این منظور، تعدادی از ویژگی‌ها، از جمله Moments و برچسب‌های «توئیت‌شده از»، در هفته‌های اخیر در بلوک برش قرار گرفته‌اند. بنابراین تعجب آور نیست که شاهد توقف تولید Revue نیز باشیم.

اگر از Revue برای اجرای یک خبرنامه پولی استفاده می‌کنید، توییتر در 20 دسامبر تمام اشتراک‌های پولی را در پایان چرخه صورت‌حساب لغو می‌کند. “این برای جلوگیری از دریافت هزینه محتوای Revue از مشترکین شما پس از زمانی است که دیگر امکان ارسال خبرنامه از Revue وجود ندارد.”

اشتراک گذاری