امروز:6 اردیبهشت 1403

نسخه ی نمایشی «Forspoken» Square Enix اکنون در شبکه پلی استیشن در دسترس است

اکنون می‌توانید اکشن RPG Forspoken اسکوئر انیکس را پس از چندین تأخیر در راه‌اندازی – به عنوان نسخه نمایشی – بازی کنید. توسعه‌دهنده و ناشر در مراسم جوایز بازی امسال نسخه‌ی نمایشی را برای بازی PS5 در فروشگاه پلی‌استیشن منتشر کرده است، جایی که همچنین اعلام کرد که Final Fantasy XVI در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ برای کنسول نسل فعلی سونی در دسترس خواهد بود.

Forspoken در ابتدا قرار بود در ماه مه منتشر شود، اما به 11 اکتبر و سپس دوباره به 24 ژانویه سال آینده بازگردانده شد. به نظر می رسد که Square Enix واقعاً این بار خود را برای انتشار بازی آماده می کند، اکنون که فقط یک ماه به آخرین برنامه عرضه آن باقی مانده است. بازی شما را تحت کنترل فری هالند، زنی از شهر نیویورک قرار می دهد که به دنیای دیگری به نام “آتیا” منتقل شده است، جایی که او توانایی های جادویی به دست می آورد. در آنجا، او باید در حالی که با هیولاها و تانتاها مبارزه می‌کند، راه خانه‌اش را پیدا کند، که زمانی «ماتریارک‌های خیرخواه [که] اکنون به‌عنوان جادوگران بد و دیوانه بر سرزمین‌ها حکومت می‌کنند».

اسکوئر انیکس می‌گوید این نسخه نمایشی به شما نگاهی عمیق‌تر به اثرات مخرب Break می‌دهد، که نیروی قدرتمندی است که مسئول خراب کردن هر چیزی است که لمس می‌کند، از جمله Tantas. Forspoken همچنین از طریق استیم، اپیک گیمز و فروشگاه مایکروسافت بر روی رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود، اما به نظر می رسد نسخه ی نمایشی فقط برای PS5 در دسترس باشد.

اشتراک گذاری