امروز:10 فروردین 1403

دومین تریلر«برادران سوپر ماریو» Donkey Kong و Rainbow Road را نشان می دهد

نینتندو تریلر جدیدی از فیلم جدید خود در کمپانی Super Mario Bros منتشر کرد. پس از تیزر کوتاهی که غول بازی در ابتدای ماه گذشته ارائه کرد، کلیپ جدید بینش بهتری را در مورد انتظارات طرفداران از فیلم ارائه می دهد. نه تنها بیشتر از کریس پرت در نقش ماریو می شنویم، بلکه شاهد حضور آنیا تیلور جوی و ست روگان در نقش پرنسس هلو و خر کونگ نیز هستیم. اوه، و بهترین بخش این است که فیلم شامل اشاره ای به سری Mario Kart با بازدید از جاده رنگین کمان است.

به گفته شیگرو میاموتو، خالق سری ماریو و زلدا، نینتندو مدل Donkey Kong را برای اولین بار از زمانی که میمون دوست داشتنی در سال 1994 در Donkey Kong Country پرش به سه بعدی کرد، دوباره طراحی کرد. میاموتو گفت: “شاید برخی از شما متوجه شده باشید، اما برای این فیلم، ما از فرصت استفاده کردیم و شخصیتی کمیک و طراحی شبیه به شخصیت اصلی ارائه دادیم.”

به استثنای صداپیشگی کریس پرت، همه چیز دیگر در مورد فیلم لذت بخش به نظر می رسد. این انیمیشن رنگارنگ و روان است و دیدن این همه سر زدن به دیگر بازی های ماریو فوق العاده است. همچنین دیدن بازیگری ماریو در نقش یک مبتدی بدبین نیز لذت بخش است. آیا برادران سوپر ماریو ارزش هزینه پذیرش را دارد یا خیر، باید تا 7 آوریل 2023 منتظر بمانیم تا بفهمیم.

اشتراک گذاری