امروز:9 اردیبهشت 1403

Gorilla Glass Victus 2 بهتر می تواند در برابر سقوط در پیاده روها و جاده ها مقاومت کند

گوریلا گلس Corning در بسیاری از گوشی‌های هوشمند رده بالا استفاده می‌شود و اکنون این شرکت با جدیدترین نسخه خود، Victus 2، نوید نمایشگرهای سخت‌تر را می‌دهد. این شرکت می‌گوید که ترکیب شیشه‌ای جدید عملکرد افت بهتری را بر روی سطوح ناهموار مانند بتن ارائه می‌کند. مقاومت در برابر خراش مشابه Victus اصلی را ارائه می دهد.

اولین شیشه Victus که دو سال پیش منتشر شد، قول می‌داد که صفحه نمایش شما می‌تواند از سقوط دو متری (۶.۵ فوت) دوام بیاورد، اما نسخه جدید آن را افزایش می‌دهد. کورنینگ گفت که هدفش ایجاد شیشه ای است که به اندازه کافی بادوام باشد تا در ابتدا از سقوط از ارتفاع کمر بر روی سطوح خشن تر مقاومت کند. همچنین اشاره شد که گوشی‌های هوشمند 15 درصد سنگین‌تر و 10 درصد بزرگ‌تر از چهار سال پیش هستند که استرس روی نمایشگر را افزایش می‌دهد.


این شرکت با اشاره به اینکه راه‌حل‌های رقیب ممکن است در نیم متر یا کمتر شکست بخورند، گفت: «در آزمایش‌های آزمایشگاهی، گوریلا گلس ویکتوس 2 از ریزش‌های تا یک متری روی سطح بتن در حال تکثیر جان سالم به در برد. به گفته کورنینگ، در همان زمان، “ویکتوس 2 به دوام در برابر قطرات تا دو متر روی سطحی که در حال تکثیر آسفالت بود ادامه داد و مقاومت در برابر خراش را تا چهار برابر بهتر از آلومینوسیلیکات رقابتی حفظ کرد.”

هیچ صحبتی در مورد اینکه کدام دستگاه‌ها ابتدا نمایشگر Victus 2 را دریافت می‌کنند وجود ندارد، اما من برای آزمایش ادعاها در جاده‌ها یکی را رها نمی‌کنم – برخلاف تصادف‌های تصادفی تصادفی معمولی، آنها بر اساس آزمایش‌های آزمایشگاهی هستند. شکی نیست که صفحه نمایش ها به طور گسترده استفاده می شوند. کورنینگ گفت که محصولش “در بیش از 8 میلیارد دستگاه توسط بیش از 45 برند بزرگ طراحی شده است.” اپل یک سرمایه گذار بزرگ در این شرکت است که چندین سال پیش 250 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.

اشتراک گذاری