امروز:7 اردیبهشت 1403

«Deus Ex Go» و دیگر بازی‌های موبایل Square Enix در حال خاموش شدن هستند

در کمتر از چند ماه دیگر نمی‌توانید به Deus Ex Go، ورودی بازی پازل نوبتی در فرنچایز سایبرپانک-دیستوپیایی دسترسی پیدا کنید. Deus Ex Go توسط Square Enix Montreal توسعه داده شد که توسط شرکت بازی سازی سوئدی Embracer Group در ماه می خریداری شد. در حالی که Embracer در ماه اکتبر استودیو را به Onoma تغییر نام داد، کمتر از یک ماه بعد گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه این استودیو قصد دارد توسعه دهنده بازی های موبایل را تعطیل کند. اکنون Onoma در توییتر اعلام کرده است که Deus Ex Go، Arena Battle Champions، Hitman Sniper: The Shadows و Space Invaders: Hidden Heroes پس از 4 ژانویه 2023 دیگر در دسترس نخواهند بود.

علاوه بر این، آنها در تاریخ 1 دسامبر از Google Play و اپ استور اپل حذف خواهند شد و تنها در صورتی می‌توانید تا آخرین روز آنها را بازی کنید. اگر هر یک از آن بازی ها را فعال کنید، متوجه خواهید شد که خریدهای درون بازی نیز دیگر در دسترس نیستند. همچنین اگر از خریدهای درون بازی که هنوز قبل از بسته شدن بازی ها دارید استفاده نکنید، بازپرداختی دریافت نخواهید کرد.

pic.twitter.com/JJx0GWdIfe

— Onoma (@StudioOnoma) 22 نوامبر 2022
استودیوی آن زمان اسکوئر انیکس مونترال Deus Ex Go را در سال 2016 منتشر کرد. برای بازی، باید آدام جنسن، قهرمان سریال را بین گره‌های یک شبکه شش ضلعی حرکت دهید و از او بخواهید رایانه‌ها را هک کند یا تقویت‌هایش را فعال کند. مدت کوتاهی پس از انتشار، اسکوئر انیکس به‌روزرسانی‌ای را منتشر کرد که به شما امکان می‌داد پازل‌ها و چالش‌های خود را بسازید. این یک بازی بسیار قدیمی است، اما همانطور که Kotaku می‌گوید، شاید یکی از بهترین بازی‌های این فرنچایز باشد.

در حالی که خرید Embracer منجر به مرگ Deus Ex Go شده است، ممکن است باعث ایجاد عنوان جدید Deus Ex نیز شود. ناشر بازی که در چند سال گذشته استودیوها و IP های چپ و راست می خرید، Eidos Montreal را نیز به عنوان بخشی از همان معامله ای که مالکیت Square Enix Montreal را به آن واگذار کرد، خریداری کرد. Eidos اعلام کرد که قصد دارد سری Deus Ex را در زمان اعلام این قرارداد احیا کند و گزارش‌های جدیدتر نشان می‌دهد که یک بازی اکنون در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

اشتراک گذاری