امروز:1 اردیبهشت 1403

از کجا درب شیشه ای و پارتیشن شیشه ای منزل تهیه کنیم؟

استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی منزل و ساختمان ها یکی از جذاب ترین طراحی هاییست که در معماری ایرانی وجود دارد. به همین منظور در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع درب شیشه ای و هزینه نصب آن بپردازیم. اگر در زمینه خرید درب شیشه ای سوالی دارید می توانید با کارشناسان ایران لاکوبل در تماس باشید. اگر قصد خرید درب شیشه ای را دارید باید مزایای استفاده از آن را بدانید. در واقع یکی از برجسته ترین مزایای استفاده از این نوع درب، صرفه جویی در مصرف انرژی است.

در واقع درب شیشه ای به خوبی در برابر هدر رفت انرژی سرمایشی و گرمایشی مقاومت کرده و از فضای درونی ساختمان در برابر نفوذ گرما یا سرما محافظت می کند. درب شیشه ای اصطکاک پایینی ایجاد کرده و حین باز و بسته شدن کمترین میزان صدای ممکن را ایجاد می کند. این نوع درب با هر نوع دکوراسیونی به خوبی هماهنگ شده و می تواند جلوه جذابی به نمای داخلی ساختمان ببخشد. این نوع درب برای فروشگاه ها، منازل، ساختمان های تجاری یا اداری یا مسکونی و غیره مناسب بوده و می تواند در ابعاد، طرح، رنگ و انواع مختلفی سفارش داده شود.

انواع درب شیشه ای شامل سویینگ، نیم گرد، تلسکوپی و زیر سقفی است و شما می توانید بر اساس نظر، سلیقه یا هدفی که دارید یکی از آنها را سفارش دهید. ساخت و نصب درب شیشه ای نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنم برای سفارش درب شیشه ای به سراغ فروشندگان معتبر و با تجربه بروید تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

درب شیشه ای به صورت کشویی یا ریلی قابل سفارش است و می توانید آنها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ایران لاکوبل تهیه فرمایید.

فروش شیشه رنگی

شیشه رنگی یکی از جذاب ترین شیشه هاییست که در صنعت ساختمان سازی و معماری مورد استفاده قرار می گیرد. برای فروش شیشه رنگی باید اطلاعات درستی درباره نوع و برند شیشه، کشور سازنده آن، کیفیت، ضخامت و ابعاد شیشه، رنگ و طرح آن و قیمت و هزینه نصب شیشه رنگی به دست آورید. شیشه رنگی نور طبیعی را با نور مصنوعی ترکیب کرده و یک نمایش شگفت انگیز از نورهای درخشان را به نمایش می گذارد و احساس نشاط و شادی را برایتان به ارمغان می آورد. شیشه رنگی از جنس شیشه سکوریت نشکن و ضد ضربه ساخته شده که در دمای 600 درجه سانتی گراد در کوره به عمل می آید و می تواند مقاومت و دوام بالایی در برابر فشار و ضربه داشته باشد. طرح زیبای شیشه رنگی به دلیل وجود یک سری عناصر مثل ترکیبات آهن، منگنز، طلا، کبالت، نقره و اورانیوم در آن است که شفافیت و درخشندگی منحصر به فردی را به همراه دارد.

جهت فروش شیشه رنگی باید بدانید که این نوع شیشه در تنوع بالا و طیف رنگی متنوعی ساخته شده و موجب گرم تر شدن فضای داخل ساختمان می گردد. به همین منظور می توانید از این شیشه های رنگی در مناطق سردسیر استفاده کنید تا از نور خورشید حداکثر بهره وری را داشته باشید. انواع شیشه رنگی شامل شیشه مشجر، سند بلاست، ساده، رنگی، رفلکس، سکوریت و لمینت است. شما می توانید بر اساس نظر و سلیقه یا هدفی که دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای فروش شیشه رنگی باید به نوع شیشه دقت کنید؛ به عنوان مثال شیشه رنگی لمینت قابل استفاده به عنوان شیشه ضد سرقت، بانک، بیمارستان، شیشه عایق صوتی، درب های ورودی منازل و ساختمان های تجاری یا اداری، پنجره و غیره می باشد.

اگر در زمینه خرید و فروش شیشه رنگی سوالی دارید، می توانید با کارشناسان ایران لاکوبل تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه ای منزل

اگر دکوراسیون منزل شما ساده و مدرن است، پیشنهاد می کنم برای تفکیک فضا از پارتیشن شیشه ای منزل استفاده کنید. این نوع پارتیشن به شکلی جذاب و منحصر به فرد ساخته شده که جلوه ای بی نظیر به محیط داخلی خانه بخشیده و نمایی جذاب از آن را به نمایش می گذارد. یکی از مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای منزل ، قابلیت جابه جایی آنهاست. شما می توانید به راحتی این پارتیشن ها را جابه جا کرده و در هر جایی که نیاز دارید از آنها استفاده کنید. در واقع پارتیشن شیشه ای منازل به نوعی جایگزین دیوارهای قدیمی شده و حسی مدرن برایتان به ارمغان می آورد. از طرفی با استفاده از این نوع پارتیشن، می توانید از یک فضای کوچک مثل خانه آپارتمانی، بهترین بهره وری را داشته باشید.

پارتیشن شیشه ای منزل استحکام و مقاومت بالایی داشته و در برابر ضربه، فشار، گرما و غیره به خوبی مقاومت می کند. پارتیشن شیشه ای منزل دارای دو مدل فریم دار و بدون فریم است که انتخاب آن به سلیقه و نظر مشتری بستگی دارد. پارتیشن شیشه ای بدون فریم از پروفیل آلومینیوم ساخته شده و فریم یا قاب مخصوص را ندارد. در حالی که پارتیشن فریم دار، دارای یک سری فریم های مخصوص بوده و در برابر فشار یا ضربه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. پارتیشن شیشه ای منزل بر اساس میزان ضخامتی که دارد به دو مدل تک جداره و دوجداره تقسیم شده که پارتیشن دو جداره مقاومت بیشتری نسبت به انواع تک جداره دارد.

از آن جایی که کار ساخت و نصب پارتیشن شیشه ای منازل نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد؛ پیشنهاد می کنم برای سفارش آن به سراغ فروشندگان ماهر و باتجربه بروید تا از نتیجه کار بطور کامل رضایت داشته باشید. جهت نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای با iranlacobel.com در تماس باشید.

اشتراک گذاری