امروز:7 اردیبهشت 1403

FCC یک ارائه دهنده تماس را به دلیل عدم محافظت در برابر تماس های رباتیک قطع می کند

کمی طول نکشید که کمیسیون ارتباطات فدرال شروع به منزوی کردن ارائه دهندگان صوتی کرد که به اندازه کافی برای مسدود کردن تماس های رباتیک تلاش نمی کنند. رگولاتور، ارائه دهنده Global UC را از دیگر شبکه ها قطع کرده است، زیرا گفته می شود که الزامات محافظت در برابر تماس های رباتیک کلاهبرداری را برآورده نکرده است. اکنون که شرکت دیگر در پایگاه داده کاهش Robocall نیست، سایر اپراتورها (از جمله واسطه‌ها) باید ترافیک آن را نپذیرند.

FCC در ماه اکتبر اعلام کرد که قصد دارد شرکت Global UC و شش شرکت دیگر را که با وجود هشدارها، استراتژی‌های ضد رباتیک خود را به اشتراک نمی‌گذارند، قطع کند. کمیسیون از تمام اپراتورهای مستقر در ایالات متحده با شبکه‌های مبتنی بر IP تا پایان ژوئن 2021 خواست که از اقدامات ضد جعل STIR/SHAKEN استفاده کنند و به ارائه‌دهندگان گفت که پس از 28 سپتامبر همان سال شروع به مسدود کردن شرکت‌های خارج از پایگاه داده کاهش Robocall کنند.

مشخص نیست چه زمانی سایر مجرمان ممکن است با مجازات روبرو شوند. با این حال، FCC گفت که هنوز در حال بررسی پاسخ‌های شرکت‌هایی است که از آنها خواسته شده بود استراتژی‌های خود را برای محدود کردن تماس‌های رباتیک نشان دهند. آنهایی که می توانند طرح های ملموس ارائه کنند باید از بریدگی اجتناب کنند.

این سرکوب تضمینی برای کاهش حجم تماس‌های رباتیک، به‌ویژه تماس‌های خارج از ایالات متحده نیست. با این حال، FCC به وضوح امیدوار است که سرنوشت جهانی UC پیامی را برای شرکت‌های آمریکایی ارسال کند که امیدوارند قوانین را زیر پا بگذارند. اگر اقدامی انجام ندهند، خطر از دست دادن کسب و کار خود را دارند زیرا مشتریان مجبور می شوند به جای دیگری بروند.

اشتراک گذاری