امروز:10 فروردین 1403

«Overwatch 2» دیگر بازیکنان با شماره های پیش پرداخت را مسدود نمی کند

گیمرهای دارای تلفن‌های اعتباری بالاخره می‌توانند Overwatch 2 را بازی کنند. یکی از مدیران انجمن Activision Blizzard تغییرات را در روز پنجشنبه اعلام کرد و یک حرکت ضد تقلب بیش از حد را که تماشای بازی را برای بازیکنان جدید سخت‌تر می‌کرد، معکوس کرد. این معکوس در آخرین پچ تیراندازی اول شخص رخ داد و فوراً مؤثر است.

قبل از دوره دسترسی زودهنگام رایگان بازی، که در 4 اکتبر راه اندازی شد، بلیزارد مجموعه ای از ابزارهای تعدیل را برای جلوگیری از تقلب و smurfing، از جمله الزام شماره پس پرداخت، ارائه کرده بود. ممنوع کردن شماره‌های پیش‌پرداخت از تأیید پیامک ممکن است یک حرکت خوب برای کاهش رفتار سمی باشد، زیرا تنظیم شماره‌های پیش‌پرداخت برای متقلبان و ترول‌ها بسیار ارزان‌تر و آسان‌تر از شماره‌های پس پرداخت است. اما متأسفانه، کاربران پیش پرداختی را که با حسن نیت عمل می کردند را نیز از بازی کردن مسدود کرد.

سایر ابزارهای تعدیل بلیزارد هنوز در حال اجرا هستند. هر بازیکن Overwatch 2 برای بازی باید یک شماره تلفن را به حساب Battle.net خود متصل کند و این شماره را نمی توان به حساب دیگری متصل کرد. هنوز نمی‌توانید از سرویس‌های VOIP، WiFi، فقط نوشتاری و تلفن اینترنتی برای تأیید حساب خود استفاده کنید، بنابراین می‌توانید حذف شماره قدیمی Google Voice را به عنوان راه‌حل فراموش کنید. اگر Overwatch اصلی را بازی کرده اید، لازم نیست نگران تأیید پیامک باشید. سایر ابزارهای تعدیل که هنوز در کار هستند عبارتند از رونویسی های صوتی برای ضبط های چت صوتی گزارش شده و ابزارهای بررسی خودکار برای بررسی متن به دست آمده.

این یک راه اندازی دشوار برای تیراندازی اول شخص آنلاین بلیزارد بود. علاوه بر مسدود کردن کاربران اعتباری، بلیزارد گفت که یک حمله DDoS باعث شد بازیکنان در صف پشت ده‌ها هزار گیمر دیگر گیر کنند. باگ‌ها همچنین دوره دسترسی اولیه بازی را از بین برده‌اند، از جمله موارد و ارز از دست رفته، بخش‌هایی که پر نشده‌اند و سایر مناطق غیرقابل دسترس هستند. بلافاصله پس از آن، بلیزارد برای جبران مشکلات عرضه شده به بازیکنان، موارد رایگان را اعلام کرد.

اشتراک گذاری