امروز:6 اردیبهشت 1403

Microsoft Teams میزبانی جلسات را با استفاده از زبان اشاره آسان‌تر می‌کند

اگر مشکل شنیداری دارید، اکنون شرکت در جلسه تیم های مایکروسافت بسیار ساده تر است. مایکروسافت نمای زبان اشاره را معرفی کرده است که به افراد ناشنوا یا کم شنوا و همچنین مترجمان آنها امکان می دهد در طول جلسات یکدیگر را اولویت بندی کنند. آن فیدهای ویدیویی در مکان‌های ثابت باقی می‌مانند، در اندازه‌هایی که به اندازه کافی بزرگ هستند تا زبان اشاره قابل مشاهده باشد. به اندازه دو امضاکننده دیگر در طول جلسه خواهید دید، و ویدیو حتی زمانی که اسلایدها یا اشتراک‌گذاری‌های صفحه قابل مشاهده باشد، بزرگ باقی می‌ماند.

مایکروسافت می‌گوید این نما همچنین به لطف یک صفحه تنظیمات دسترسی جدید، تنظیمات برگزیده را «چسبنده» می‌کند. لازم نیست نگران پین کردن مترجمان یا فعال کردن شرح‌ها هر بار که تماس Teams شروع می‌شود باشید. می‌توانید به‌جای تغییر دادن گزینه‌ها، مستقیماً وارد جلسه شوید.

نمای زبان اشاره و صفحه دسترسی در حال حاضر فقط از طریق یک پیش‌نمایش عمومی که بر اساس کاربر به کاربر در دسترس است در دسترس است. مایکروسافت می‌گوید، آنها در هفته‌های آینده برای همه مشتریان تجاری و دولتی عرضه خواهند شد. ممکن است مدتی طول بکشد تا همه بتوانند از این عملکرد استفاده کنند. با این حال، این وعده می‌دهد که جلسات را تا حد زیادی برای هر کسی که شنوایی محدودی دارد ساده‌تر می‌کند – و اگر جایگزین‌هایی مانند زوم (که اخیراً از مترجمان پشتیبانی می‌کند) کارساز نباشند، ممکن است تیم‌ها را قابل دوام‌تر کند.

اشتراک گذاری