امروز:7 اردیبهشت 1403

«God of War Ragnarok» و «Elden Ring» نامزدهای جوایز بازی 2022 را در اختیار دارند.

2022 رو به پایان است، به این معنی که تقریباً زمان آن رسیده است که به افرادی که پشت برخی از بهترین بازی های سال هستند پاداش دهیم. در حالی که بسیاری از افراد در اصل برای اولین نمایش های جهانی، تریلرها و تماشای هیدئو کوجیما، جوایز بازی را دنبال می کنند، در واقع، چند جایزه نیز وجود دارد که باید به آنها اهدا شود. جف کیلی مجری و تهیه کننده این برنامه، نامزدهای نهمین دوره این مراسم را اعلام کرد.

God of War Ragarnok (که هفته گذشته برای PS4 و PS5 عرضه شد) با 10 نامزدی در صدر گروه قرار دارد و پس از آن Elden Ring و Horizon Forbidden West هر کدام با 7 نامزدی قرار دارند. ولگرد فوق العاده نیز با شش تکان سر به خوبی عمل کرد. هر چهار نفر از نامزدهای بازی سال هستند. A Plague Tale: Requiem و Xenoblade Chronicles 3 به آنها ملحق می شوند.

جای تعجب نیست که با توجه به نمایش قوی God of War Ragarnok و Horizon Forbidden West، Sony Interactive Entertainment با 20 نامزدی بیشترین نامزدی را در بین هر ناشر داشت، پس از آن Annapurna Interactive و Nintendo هر کدام با 11، Bandai Namco با هشت و Riot Games با شش نامزدی قرار گرفتند. هیئت داوران متشکل از نمایندگان بیش از 100 نشریه و رسانه های تأثیرگذار، نامزدها را تعیین می کنند (پس اگر مورد علاقه شما موفق به انتخاب نشد، کیلی را سرزنش نکنید). رای گیری اکنون در وب سایت The Game Awards و سرور Discord باز است. هواداران در چین می توانند از طریق Bilibili رای دهند.

امسال یک دسته بندی جدید به نام بهترین اقتباس وجود دارد که برای نمایش ها و فیلم های مبتنی بر بازی است. نامزدها عبارتند از: Arcane: League of Legends، Cyberpunk: Edgerunners، The Cuphead Show!، Sonic the Hedgehog 2 و Uncharted. ببخشید هالو با این حال، تصور اینکه سریال The Last of Us از HBO در سال آینده برش را بسازد، سخت نیست.

تعداد زیادی بازی دیگر، بزرگ و کوچک، در 31 دسته نامزدی کسب کرده اند (که شامل جوایز esports و سازندگان نیز می شود). Marvel Snap، Immortality، Scorn، Call of Duty: Modern Warfare II، Splatoon 3، Tunic، Cult of the Lamb، Sifu، Lego Star Wars: The Skywalker Saga، MultiVersus، Vampire Survivor، Diablo Immortal و Overwatch 2 از جمله عناوینی بودند که سر دریافت کرد قابل توجه است که هیچ عشقی به Apple Arcade یا Netflix در رده بهترین موبایل وجود نداشت.

این مراسم در 8 دسامبر برگزار می شود. اگر شخصاً شرکت نمی‌کنید یا در تئاتر IMAX تماشا نمی‌کنید، می‌توانید جوایز بازی را در توییچ، یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر، استیم، اینستاگرام لایو و ده‌ها پلتفرم دیگر تماشا کنید.

اشتراک گذاری