امروز:7 اردیبهشت 1403

نتفلیکس تایید کرد که بازی Stranger Things VR در اواخر سال 2023 عرضه خواهد شد.

شرکت‌ها در Stranger Things Day 2022 اعلام کردند نتفلیکس و توسعه‌دهنده Tender Claws بازی Stranger Things VR را منتشر می‌کنند که قرار است در زمستان 2023 بر روی پلتفرم‌های VR اصلی عرضه شود. طبق بیانیه مطبوعاتی “انتقام از یازده و هاوکینز بگیرید.”

در توضیحات ویدیو آمده است: «در این ماجراجویی Stranger Things جدید در VR به عنوان Vecna ​​بازی کنید. “هنگامی که ذهن کندو را تشکیل می دهید و خلاء را رام می کنید، به کاشف واقعیت های ناشناخته تبدیل شوید. در تلاش خود برای انتقام از یازده و هاوکینز، به ذهن ها حمله کنید و کابوس ها را تجسم کنید. Stranger Things VR یک بازی اکشن و ترسناک روانشناختی است که توسط Tender Claws ساخته شده و در حال ساخت است. به پلتفرم های اصلی VR در زمستان 2023.”
Tender Claws قبلاً بازی‌های واقعیت مجازی واقعیت مجازی 1 و 2 را به همراه «حیوان خانگی مجازی تلفن همراه AR Tendar و ماجراهای تئاتری همهجانبه The Under Presents و Tempest» توسعه داده بود. در همین حال، نتفلیکس پیش از این بازی های متعددی را پیرامون سری پرچمدار خود منتشر کرده است، از جمله Stranger Things: The VR Experience، همراه با بازی موبایل و کنسول Stranger Things 3: The Game.

اشتراک گذاری