امروز:6 اردیبهشت 1403

Xbox Cloud Gaming در Steam Deck و ChromeOS وضوح بیشتری دریافت می کند

افرادی که از طریق مرورگر در سیستم‌های ChromeOS و Linux (از جمله Steam Deck) به Xbox Cloud Gaming دسترسی دارند، احتمالاً اکنون تجربه بهتری خواهند داشت. سرویس پخش بازی باید با وضوح بالاتر در این پلتفرم ها در دسترس باشد. همچنین باید روانتر اجرا شود.

همانطور که توسط Windows Central مشاهده شد، یکی از کارمندان ایکس‌باکس که توسط کوهن جردن پیش می‌رود، در Reddit نوشت که این به‌روزرسانی پایان گذار به نوع دیگری از فناوری استریم است، اگرچه آنها دقیقاً توضیح ندادند که چه چیزی مستلزم آن است. به گفته کوهن جردن، خبر خوب این است که اگر از مرورگر برای دسترسی به Xbox Cloud Gaming در هر دستگاهی (مانند iOS) استفاده می‌کنید، باید تجربه ثابت‌تری داشته باشید.

همراه با لینوکس و ChromeOS، Xbox Cloud Gaming (که هنوز در نسخه بتا است) روی کنسول‌های Xbox، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، رایانه‌ها و برخی تلویزیون‌های هوشمند کار می‌کند. مایکروسافت و متا آن را به هدست های Meta Quest 2 نیز می آورند.

مایکروسافت مشتاق است تا کاربران Steam Deck به بازی Xbox Cloud دسترسی داشته باشند. هنوز برنامه ایکس باکس برای سیستم (یا لینوکس) منتشر نکرده است، اما این شرکت راهنمایی منتشر کرده است که باید به شما در راه اندازی این سرویس در Steam Deck کمک کند.

اشتراک گذاری