امروز:31 فروردین 1403

مایکروسافت برای همیشه از Call of Duty در پلی استیشن پشتیبانی می کند

در اوایل سال جاری، جیم رایان، رئیس Sony PlayStation گفت که قول مایکروسافت برای پشتیبانی از Call of Duty برای سه سال دیگر در پلی استیشن “در بسیاری از سطوح ناکافی است.” اکنون در نظرات پادکست بازی SameBrain، به نظر می رسد فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، این بازه زمانی را برای همیشه یا حداقل تا زمانی که پلی استیشن به عنوان یک پلتفرم وجود دارد، تمدید کرده است.

او گفت: «ما Call of Duty را از پلی استیشن نمی گیریم. قصد ما این نیست که این کار را انجام دهیم، و تا زمانی که پلی استیشن برای ارسال وجود دارد، قصد ما این است که به ارسال Call of Duty در پلی استیشن ادامه دهیم، مشابه کاری که از زمان ماینکرفت انجام داده ایم. مالک آن بودم

ما مکان‌هایی را که مردم می‌توانند Minecraft بازی کنند گسترش داده‌ایم، مکان‌ها را کاهش نداده‌ایم، و این خوب بوده است. وظیفه می تواند در طول سالها ادامه یابد.”


اسپنسر این اظهارات را درست زمانی بیان کرد که سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) “تحقیق فاز 2” را در مورد پیشنهاد مایکروسافت 69 میلیارد دلار برای خرید اکتیویژن آغاز کرده است. یکی از دلایل خاص ذکر شده این است که مایکروسافت می تواند Call of Duty را از کنسول های پلی استیشن محدود کند. در پاسخ، مایکروسافت رگولاتور بریتانیا را متهم کرد که به طور خاص شکایات سونی را در تحقیقات اولیه خود پذیرفته است. با وجود آن، اسپنسر گفت مایکروسافت مطمئن است که این قرارداد تا پایان سال مالی آن در ژوئن 2023 تایید خواهد شد.

اشتراک گذاری