امروز:6 اردیبهشت 1403

طبق گزارش ها، ایلان ماسک از توییتر می خواهد تا Vine را بازگرداند

چشم انداز ایلان ماسک برای توییتر ممکن است شامل بازگرداندن Vine، برنامه ویدیویی کوتاه مدتی باشد که شرکت در سال 2016 تعطیل کرد. طبق گفته Axios، “Chief Twit” جدید توییتر به گروهی از مهندسان گفته است که روی راه اندازی مجدد کار کنند که می تواند تا پایان آماده شود. از سال. الکس هیث از Verge، که از اولین کسانی بود که گزارش داد ماسک در نظر دارد اشتراک توییتر آبی شرکت را برای کاربران تأیید شده اجباری کند، این خبر را تأیید کرد.

او گفت: «من نیز این را شنیده‌ام، اگرچه مشخص نیست که آیا Vine واقعاً در این مرحله دوباره راه‌اندازی می‌شود یا خیر. ماسک همچنین افراد زیادی را به او می‌گوید که این تجربه را در توییتر اصلی بسازد.»


در حالی که ما احتمالاً در مرحله‌ای هستیم که ماسک در حال بررسی همه گزینه‌ها است، مطمئناً شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد او به‌طور جدی به فکر بازگرداندن Vine است. اوایل امروز، او از 112 میلیون دنبال کننده خود در توییتر نظرسنجی کرد تا از آنها بپرسد که آیا شرکت باید برنامه را راه اندازی مجدد کند یا خیر. وقتی MrBeast، یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های یوتیوب روی کره زمین، گفت که اگر ماسک این کار را انجام دهد و واین به رقابت با TikTok ادامه دهد، «خنده‌آور» خواهد بود، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس از او پرسید: «چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا آن را بهتر کنیم. از TikTok؟ به نظر می رسد که بازگرداندن این پلتفرم نیز با هدف اعلام شده ماسک برای تبدیل توییتر به یک «فوق العاده اپلیکیشن» مشابه WeChat چین همسو باشد.

با این حال، جدول زمانی، مانند زمانی که ماسک برای کسب درآمد از ویژگی تأیید توییتر تعیین کرده است، احتمالاً غیرواقعی است. طبق گفته Axios، این شرکت از زمانی که بیش از شش سال پیش برنامه را تعطیل کرد، Vine را به‌روزرسانی نکرده است. یکی از منابع با اشاره به پایگاه کد نرم افزار به این رسانه گفت: «این کار به کار زیادی نیاز دارد. در این مرحله، مشاهده رقابت این پلتفرم با TikTok و YouTube Shorts نیز سخت است، حتی اگر دوباره بازگردد. بسیاری از موفقیت‌های TikTok نتیجه الگوریتم «برای شما» آن است که به نظر می‌رسد همیشه می‌داند چه ویدیوهایی شما را به برنامه می‌چسبانند. Vine هرگز چیزی قابل مقایسه نداشت و بسیاری از پرکارترین سازندگان آن به پلتفرم های دیگر رفته اند.

اشتراک گذاری