امروز:4 اردیبهشت 1403

بلیزارد به بازیکنان «Overwatch 2» پول رایگان می دهد تا بابت شروع بازی عذرخواهی کنند.

بلیزارد قبلاً اعتراف کرده بود که راه‌اندازی Overwatch 2 که توسط یکسری باگ‌ها، حملات DDoS و سایر مشکلات خراب شد، انتظارات بازیکنان را برآورده نکرده است. در حالی که این شرکت برای قابل بازی کردن بازی پیشرفت زیادی کرده است – بسیاری از بازیکنان در ابتدا حتی نمی توانستند وارد سیستم شوند – کار آن هنوز انجام نشده است. اکنون، توسعه دهنده در تلاش است تا با ارائه رایگان و اجرای رویدادها، آن را به طرفداران جبران کند. چندین آخر هفته Double Match XP برگزار می کند تا به بازیکنان این شانس را بدهد که امتیاز کسب کنند و رتبه بندی کنند. بلیزارد به زودی تاریخ های مشخصی را برای رویدادها اعلام خواهد کرد.

همچنین به بازیکنانی که از 25 اکتبر تا زمان پایان فصل اول وارد سیستم می‌شوند، پوسته افسانه‌ای Cursed Captain Reaper و جذابیت سلاح‌های بسته سلامتی می‌دهد. هر دو مورد به طور خودکار به مجموعه افراد اضافه می شوند که آنها در آن پنجره زمانی وارد شوند. بلیزارد در اطلاعیه خود اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های پایداری بیشتری را اجرا می‌کند و این به‌روزرسانی‌ها را با وصله دیگری که قرار است در هفته جاری منتشر شود، آغاز خواهد کرد. همچنین گفته است که بازی را از نزدیک برای هر گونه مشکل و باگ دیگری که ظاهر می شود، زیر نظر دارد.

توسعه‌دهنده فهرستی عمومی از مسائل شناخته شده را در تالار گفتمان خود نگه می‌دارد، اما بازیکنان چیزهای بیشتری پیدا می‌کنند که هنوز آنها را تصدیق نکرده است. به گفته Kotaku، کاربران مشکلاتی را در مورد شخصیت‌های خاص بازی، مانند Mei، که دیوار یخی آن ناهماهنگ است، گزارش می‌کنند. بلیزارد حتی مجبور شد دو قهرمان را به طور کامل از بازی بیرون بکشد تا چند باگ در کیت های توانایی برطرف شود.

اشتراک گذاری