امروز:29 فروردین 1403

EA شروع به عرضه یک برنامه رایانه شخصی جدید برای جایگزینی Origin می کند

دو سال از زمانی که EA اعلام کرد در حال کار بر روی جایگزینی برای مشتری Origin PC خود است می گذرد و اکنون شروع به ارائه برنامه جدید برای کاربران ویندوز کرده است. ناشر ادعا می کند که برنامه EA که به تازگی مرحله بتای باز خود را به پایان رسانده است، سریع ترین و سبک ترین مشتری رایانه شخصی آن تا به امروز است.

EA نوید یک طراحی ساده را می دهد و پیشنهاد می کند ناوبری آسان تر شود. به نظر می‌رسد این اپلیکیشن ویژگی‌های اجتماعی را نیز بهبود بخشیده است، زیرا می‌توانید حساب EA خود را به پلتفرم‌هایی از جمله استیم، ایکس‌باکس و پلی‌استیشن متصل کنید – که می‌تواند برای بازی‌هایی با پشتیبانی متقاطع مانند Apex Legends و FIFA مفید باشد. 23. شما یک EA ID سفارشی خواهید داشت که تشخیص شما را برای دوستانتان آسان می کند.

EA می گوید که به زودی از کاربران Origin دعوت می کند تا به برنامه جدید سوئیچ کنند. همانطور که ممکن است تصور کنید، همه چیزهای شما از جمله بازی‌های شما، ذخیره داده‌ها و لیست دوستان شما در دسترس خواهند بود. شایان ذکر است که کلاینت جدید در حال حاضر فقط بر روی رایانه شخصی ویندوز در دسترس خواهد بود. اگر کاربر macOS هستید، در آینده قابل پیش‌بینی به استفاده از برنامه Origin for Mac ادامه خواهید داد. با این حال، EA خاطرنشان کرد که در ماه‌های آینده چیزهای بیشتری در این زمینه به اشتراک خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری