امروز:7 اردیبهشت 1403

اینستاگرام تبلیغات را به بخش‌های بیشتری از برنامه منتقل می‌کند

درآمد سه ماهه متا برای اولین بار در سه ماهه دوم کاهش یافت. به دنبال این است که این اعداد دوباره بالا برود و لبخند بر چهره سرمایه گذاران بماند. یکی از استراتژی هایی که برای انجام این کار استفاده می کند، تلاش برای جمع کردن پول بیشتر از اینستاگرام است. به این ترتیب، تبلیغات را به قسمت‌های بیشتری از برنامه، یعنی فید کاوش و همچنین فید پست‌های نمایه کاربر منتقل می‌کند.

اکنون برندها می توانند تبلیغات را در فید Explore قرار دهند، اما تبلیغات فید نمایه هنوز در مرحله آزمایش هستند. این شرکت همچنین به برخی سازندگان این شانس را می دهد که از تبلیغاتی که در فیدهای نمایه آنها نمایش داده می شود، درآمد کمتری کسب کنند.

متا تعداد زیادی به روز رسانی دیگر را برای محصولات تبلیغاتی خود اعلام کرد. برخی از این موارد بر اینستاگرام تأثیر خواهند گذاشت. برای یک چیز، این شرکت تبلیغات واقعیت افزوده را هم در فید و هم در Stories امتحان خواهد کرد. متا پیشنهاد می‌کند که برندها ممکن است از این موارد استفاده کنند تا به افراد اجازه دهند مبلمان مجازی را در خانه‌شان آزمایش کنند یا نگاهی دقیق‌تر به خودرو داشته باشند.

تبلیغ واقعیت افزوده در اینستاگرام ReelsMeta

علاوه بر این، این شرکت در حال آزمایش فرمت های جدید برای تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام Reels است. اینها شامل یک قالب “پست حلقه” است – تبلیغات قابل رد شدن بین چهار تا 10 ثانیه که پس از یک حلقه پخش می شوند. پس از پایان آگهی، حلقه دوباره پخش می شود. این شرکت همچنین در حال آزمایش تبلیغات چرخ و فلک تصویری است که ممکن است از امروز شروع به مشاهده آنها در پایین صفحه فیس بوک کنید. علاوه بر این، برندها به یک کتابخانه رایگان موسیقی برای استفاده در تبلیغات Reels دسترسی خواهند داشت.

در مورد اینکه واقعاً چند آگهی خواهید دید، ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد. ممکن است تعداد بیشتری از آنها را ببینید یا نبینید، اما حداقل در جاهایی که قبلاً حضور نداشتند ظاهر می شوند. یکی از سخنگویان اینستاگرام به Engadget گفت: «تعداد تبلیغات در سراسر پلتفرم بسته به نحوه استفاده مردم از اینستاگرام متفاوت است. “ما احساسات مردم را به دقت رصد می کنیم – هم برای تبلیغات و هم برای تجارت کلی.”

به نظر نمی رسد که متا این احساس را در نظر داشته باشد که برخی افراد اصلاً نمی خواهند تبلیغات را ببینند. این شرکت به سرعت علیه یک مشتری غیررسمی و بدون آگهی اینستاگرام که هفته گذشته ظاهر شد، اقدام کرد.

به روز رسانی، 5 عصر به وقت شرقی: این پست در ابتدا بیان می کرد که تبلیغات در نمای شبکه ای نمایه ظاهر می شود. آنها در آنجا نشان داده نمی شوند، اما می توانند در فید نمایه ظاهر شوند.

اشتراک گذاری