امروز:10 فروردین 1403

حمله DDoS به سرورهای «Overwatch 2» باعث شد کاربران نتوانند بازی را بازی کنند

راه اندازی دسترسی زودهنگام Overwatch 2 با چند باگ و یک حمله DDoS عظیم که مانع از ورود بازیکنان به بازی می شود، مخدوش شده است. طرفداران گزارش کرده اند که در صفحه بارگذاری گیر کرده اند و یکی پس از دیگری خطا دریافت می کنند. آنها همچنین در صف پشت صدها – و در برخی موارد، حتی ده‌ها هزار نفر – از بازیکنان دیگر نیز قرار می‌گیرند. برای رفع آن با این حال، در یک توییت بعدی، مدیر اجرایی اعتراف کرد که بازی در حال “تجربه یک حمله DDoS انبوه” به سرورهای خود است که باعث افت و مشکلات اتصال می شود.


بلیزارد بازی رایگان شوتر جدید را برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X|S توسعه داده است. بازی جدید تعداد تیم ها را از شش به پنج کاهش می دهد، بنابراین یک تیم فقط یک تانک دریافت می کند. همچنین با نقشه‌های جدید، قهرمانان جدید و ویژگی‌های جدید مانند امکان قرار دادن پینگ در محل دشمن برای نشان دادن آن‌ها به سایر اعضای تیم همراه است. سرورهای نسخه اصلی Overwatch مدت کوتاهی پس از عرضه دنباله آن آفلاین شدند، بنابراین طرفداران چاره ای ندارند جز اینکه منتظر بمانند تا بلیزارد مشکل را برطرف کند تا بتوانند دوباره بازی را انجام دهند.

جدای از کاهش حمله DDoS، بلیزارد همچنین باید تعدادی از باگ‌هایی را که در زمان راه‌اندازی خود را نشان می‌دهند، برطرف کند. این موارد شامل موارد و ارز از دست رفته در مجموعه بازیکنان، پر نشدن بخش ها، غیرقابل دسترس شدن برخی مناطق، اقداماتی است که منجر به صفحه سیاه می شود و محافظت از SMS Blizzard که مشتری را غیرقابل استفاده می کند.

آرون کلر، کارگردان بازی Overwatch 2 در توییتی گفت بلیزارد در طول شب برای رسیدگی به مشکلات سرور و دومین حمله DDoS کار خواهد کرد.

اشتراک گذاری