امروز:6 اردیبهشت 1403

توییچ وب سایت های قمار بزرگ را در ماه اکتبر ممنوع می کند

توییچ تغییر قابل توجهی در سیاست خود در میان نگرانی‌های فزاینده درباره حضور جریان‌های قمار در این پلتفرم اعلام کرده است. توییچ در توییتر گفت که پخش وب‌سایت‌های قمار را که دارای اسلات، بازی‌های رولت و تاس بدون مجوز در ایالات متحده و سایر مناطق هستند که «حفاظت کافی از مصرف‌کننده را ارائه می‌کنند» را ممنوع می‌کند. تغییر خط مشی از 18 اکتبر اعمال خواهد شد و Twitch قول داده است که زبان کامل خط مشی و جزئیات بیشتر را قبل از آن تاریخ منتشر کند.

تا کنون، لیست سایت‌های ممنوعه شامل برخی از شناخته‌شده‌ترین سایت‌های موجود است، از جمله Stake.com، Rollbit.com، Duelbits.com و Roobet.com. جای تعجب نیست، زیرا می‌توانید جریان‌های زیادی را در Twitch با محتوای قمار از آن دامنه‌ها پیدا کنید. توییچ می‌گوید که در آینده «ممکن است دیگران را شناسایی کند»، بنابراین فهرست وب‌سایت‌های ممنوعه احتمالا طولانی‌تر خواهد شد. این وب‌سایت به وب‌سایت‌هایی که روی انواع خاصی از محتوای قمار تمرکز می‌کنند، از جمله شرط‌بندی ورزشی، ورزش‌های فانتزی و پوکر، ادامه می‌دهد.

توییچ این بیانیه را پس از آن صادر کرد که برخی از محبوب‌ترین استریمرهای این پلتفرم، از جمله Pokimane و DevinNash، تهدید کردند که در هفته کریسمس آن را تحریم خواهند کرد، اگر استریم‌های قمار و حمایت‌های مالی را ممنوع نکنند. آنها در پاسخ به اعتراف یکی از استریمرها مبنی بر اینکه او حدود 200000 دلار از فالوورها و استریمرهای دیگر کلاهبرداری کرده است تا اعتیاد خود را به Counter-Strike: Global Offensive تغذیه کند، با هم متحد شدند. همانطور که Kotaku توضیح می دهد، CS:GO دارای پوسته های اسلحه ای است که ارزش پولی واقعی دارند و وب سایت های قمار از آنها به عنوان تراشه های کازینو استفاده می کنند. این افشاگری بحث در مورد جریان های قمار در توییچ را به طور گسترده ای باز کرد و مردم اشاره کردند که می تواند منجر به رفتار فریبکارانه توسط استریمرها شود و ممکن است به کاربران جوان وب سایت آسیب برساند.

اشتراک گذاری