امروز:9 فروردین 1403

«Elden Ring: The Board Game» سرزمین‌های بین را به روی میز خواهد آورد

اگر رویکرد سازش ناپذیر From Software به سختی شما را از بازی Elden Ring منع کرده است، به زودی راه دیگری برای تجربه یکی از محبوب ترین بازی های سال خواهید داشت. این هفته، Steamforged Games اعلام کرد که Elden Ring را در یک بازی رومیزی اقتباس می‌کند.

به گفته مت هارت، یکی از بنیانگذاران این شرکت، «هواداران باید منتظر یک دنیای رومیزی تاریک و غنی از رمز و راز و خطر باشند، همراه با مبارزات رضایت‌بخش و اکتشاف ارزشمند». در این مرحله، جزئیات زیادی در مورد این پروژه وجود ندارد، اما Steamforged قول سیستم مبارزه ای را داده است که شامل پرتاب تاس نخواهد شد. علاوه بر این، می‌توانید این بازی را با حداکثر سه دوست دیگر – یا در صورت تمایل خودتان، بازی کنید.

مانند برداشت Steamforged از Dark Souls و Horizon Zero Dawn، Elden Ring: The Board Game با تعدادی مینیاتور عرضه خواهد شد. در روز جمعه، این شرکت رندر یکی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد مارگیت، یکی از رئیس‌های اولیه بازی Elden Ring، چگونه به شکل مینیاتوری به نظر می‌رسد. علیرغم اندازه کوچکش، این نسخه از Fell Omen به اندازه نسخه بازی ویدیویی خود ترسناک به نظر می رسد. Steamforged زمانی که بازی را در تاریخ بعدی به Kickstarter بیاورد، جزئیات بیشتری در مورد این پروژه به اشتراک خواهد گذاشت. تا آن زمان، می‌توانید برای دریافت به‌روزرسانی‌ها ثبت‌نام کنید زیرا شرکت آماده اشتراک‌گذاری آن‌ها است.

اشتراک گذاری