امروز:9 فروردین 1403

Rockstar درز اطلاعات “Grand Theft Auto VI” را تایید کرد

به نظر می رسد که نشت ادعایی Grand Theft Auto VI واقعی باشد. Rockstar Games صحت این فاش شدن را در توییتی تایید کرد و اشاره کرد که یک هکر اطلاعات محرمانه از جمله “تصاویر اولیه توسعه” عنوان بعدی Grand Theft Auto را به سرقت برده است. این شرکت هیچ آسیب بلندمدتی به توسعه یا خدمات زنده مانند GTA Online پیش‌بینی نمی‌کرد، اما از اینکه جزئیات بازی آینده به این شکل به اشتراک گذاشته شد، “به شدت ناامید شد”.

Rockstar قول به‌روزرسانی دیگری را «به‌زودی» داد و ساخت GTA VI «طبق برنامه‌ریزی‌شده» ادامه خواهد یافت. سازنده بازی بیشتر به اشتراک نگذارد. با این حال، Windows Central یادداشت می‌کند که شرکت مادر Take Two از میزبان اصلی افشاگر GTAForums خواسته است تا محتوایی را ارائه دهد که طبق گزارش‌ها شامل برنامه‌های Bully 2 می‌شود و ممکن است شامل کدهایی برای چندین عنوان GTA باشد. کانال اصلی تلگرام هکر ناپدید شد.

این فاش بی‌سابقه است و شامل 90 ویدیو از ساخت بسیار اولیه GTA VI است. به نظر می‌رسد این کلیپ‌ها شایعات جولای را تأیید می‌کنند که به بازگشت به Vice City (معروف به میامی) و همچنین یک جفت قهرمان زن و مرد شبیه بانی و کلاید اشاره می‌کردند. همچنین به نظر می رسد تعداد زیادی ارتقاء عملکردی از انیمیشن های بهبود یافته تا یک سیستم سرقت وجود دارد.

متریال GTA VI ممکن است آسیب زیادی وارد نکند، زیرا محصول نهایی احتمالاً صیقلی‌تر است. با این حال، این نگرانی وجود دارد که هر کدی برای GTA Online می‌تواند سوء استفاده از آسیب‌پذیری‌ها را برای هکرها آسان‌تر کند و در غیر این صورت، بازی را برای بازیکنان دیگر تلخ کند.

اشتراک گذاری