امروز:7 اردیبهشت 1403

نینتندو دایرکت بعدی در 13 سپتامبر برگزار می شود

این یک تمرین (یا یک توییت از یک حساب ساختگی نینتندو) نیست. نینتندو سرانجام زمان برگزاری نمایشگاه بعدی خود را اعلام کرد. Nintendo Direct را برای 13 سپتامبر در ساعت 10 صبح به وقت شرقی تعیین کرده است. شما می توانید جریان را در کانال یوتیوب نینتندو یا زیر مشاهده کنید.

شایان ذکر است که کانال یوتیوب نینتندو انگلستان پس از مرگ ملکه الیزابت دوم، مستقیما را “به عنوان نشانه احترام در این دوره سوگواری ملی” به صورت زنده پخش نمی کند. Direct همچنان از ساعت 4 بعدازظهر روز سه شنبه به وقت بریتانیا در کانال در صورت تقاضا در دسترس خواهد بود.

این بار می‌توانید حدود 40 دقیقه اعلان‌ها، به‌روزرسانی‌ها و تریلرها را با تمرکز بر بازی‌هایی که در زمستان امسال برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند، انتظار داشته باشید. منتظر حضور امثال Bayonetta 3 باشید. انگشتان دست برای جزئیات بیشتر در مورد دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، از جمله نام واقعی بازی و تاریخ انتشار قطعی، در دسترس هستند.

مطمئناً سورپرایزهای زیادی وجود خواهد داشت. وقتی نینتندو یک بازی را در دایرکت معرفی می کند و در همان روز در فروشگاه اینترنتی سوییچ منتشر می کند، همیشه سرگرم کننده است. امیدواریم که Vampire Survivors یکی از آنها باشد. شاید بازسازی Advance Wars نیز تاریخ انتشار جدیدی داشته باشد.

این دومین نسخه کامل Nintendo Direct در سال است. در ماه‌های اخیر چندین رویداد با محوریت محدود نینتندو وجود داشته است، از جمله نمایشگاه Indie World در ماه می، به دنبال آن Directs با تمرکز بر Xenoblade Chronicles 3، Splatoon 3 و بازی‌های شخص ثالث.

اشتراک گذاری