امروز:7 اردیبهشت 1403

تصویر هدست Quest Pro متا یک ماه زودتر منتشر شد

هدست کوئست پرو متا قرار است ماه آینده وارد بازار شود، اما به نظر می‌رسد ویدیوی فاش شده آن را به طور کامل نشان می‌دهد. این در ابتدا توسط رامیرو کاردناس در فیس بوک ارسال شد که گفت چندین دستگاه (با برچسب “نمونه های مهندسی”) در یک اتاق هتل رها شده اند.

در این ویدئو (توئیت شده توسط کارشناس امنیتی کوین بومونت)، کاردناس یک هدست مشکی با سه دوربین در جلو را نشان می‌دهد که شبیه اجمالی حداقلی است که تاکنون از هدست Project Cambria که قبلا توسط متا منتشر شده بود دیده‌ایم. همچنین به نظر می رسد مدلی که در یک ویدیوی آموزشی لو رفته دیده می شود. او همچنین کنترل‌کننده‌های جدید را با طراحی جدید (دوباره، بسیار شبیه به آنچه در ویدیوی آموزشی فاش شده بود) معرفی کرد که جایگزین کنترل‌کننده‌های حلقه‌دار قبلی می‌شود.

بسته بندی “Meta Quest Pro” را به همراه برچسبی نشان می دهد که روی آن نوشته شده است “برای فروش مجدد نیست – نمونه مهندسی”. همچنین تصاویری از هدست و کنترلرها را نشان می دهد. کاردناس به The Verge گفت که ساکنان اتاق از آن زمان هدست ها را ادعا کرده اند.
به نظر می رسد لیک هدست Quest Pro متا را یک ماه قبل از عرضه رامیرو کاردناس نشان می دهد

با Quest Pro، مارک زاکربرگ وعده یک “تجربه واقعیت مجازی بالاتر” را با یک هدست غیر سیمی داد. او اشاره کرد که می تواند حسگرهای اضافی داشته باشد که آن را برای فعالیت های فراتر از بازی، همراه با ردیابی چشم، ردیابی چهره و موارد دیگر مفید می کند. او گفت: “این برای بازی شگفت انگیز است، اما فقط برای بازی نیست.” پیش از این، نام “Meta Quest Pro” در متا کد توسط بلومبرگ مشاهده شده بود، بنابراین به نظر می رسد نام نهایی باشد.

اشتراک گذاری