امروز:4 اردیبهشت 1403

Codename Red مجموعه Assassin’s Creed را به ژاپن فئودالی خواهد برد

بازی‌ای که طرفداران Assassin’s Creed سال‌ها از آن درخواست می‌کردند بالاخره در راه است. در جریان رویداد Ubisoft Forward خود در روز شنبه، ناشر Codename Red را معرفی کرد، یک ورودی جدید در این سری که در ژاپن فئودالی اتفاق می‌افتد. Marc-Alexis Côté، رئیس فرانچایز، Red را «عنوان برتر بعدی» در سری جهان باز یوبی‌سافت خواند و گفت که یوبی‌سافت کبک پیشرو کار بر روی این پروژه است و نشان می‌دهد که نسبت به Mirage سال آینده به Odyssey نزدیک‌تر خواهد بود.

کوته همچنین یک تیزر برای Codename Hexe به اشتراک گذاشت و آن را “نوع بسیار متفاوتی از بازی Assassin’s Creed” نامید. یوبی سافت مونترال، استودیویی که برای اولین بار این مجموعه را ایجاد کرد، پیشرو در توسعه پروژه است و کلینت هاکینگ به عنوان کارگردان خلاق درگیر است. Hocking ممکن است نام آشنا نباشد، اما او احتمالاً یکی از تأثیرگذارترین طراحان Ubisoft است، با اعتباراتی که شامل Splinter Cell: Chaos Theory و Far Cry 2 می شود. طبق گزارش اخیر جیسون شایر از بلومبرگ، بازی در جریان دومی اتفاق می افتد.

هیچ‌یک از این بازی‌ها هنوز تاریخ انتشار ندارند، اما یوبی‌سافت گفته است که هر دو آن‌ها با Infinity ادغام خواهند شد، سرویسی که Côté آن را «نه یک بازی فی نفسه، بلکه یک نقطه ورود به سری» می‌نامد. یوبی سافت در مورد این که Infinity شامل چه مواردی می‌شود مبهم بود، اما کوته گفت که این شرکت در حال بررسی امکان ایجاد تجربیات چند نفره مستقل در هاب است.

اشتراک گذاری