امروز:5 اردیبهشت 1403

موسیقی متن “Elden Ring” اکنون در سرویس های پخش موسیقی در دسترس است

علاوه بر اینکه یکی از بهترین بازی‌های سال است، Elden Ring از FromSoftware دارای یک موسیقی متن کامل است. Tsukasa Saitoh، Shoi Miyazawa، Yuka Kitamura، Yoshimi Kudo و Tai Tomisawa یک موسیقی ارکسترال ساختند که ضمن ارائه چیزی جدید، به گذشته استودیو ادای احترام می کند، و اکنون می توانید بدون راه اندازی بازی به کارهای آنها گوش دهید.

ناشر Bandai Namco کل امتیاز 67 آهنگ Elden Ring را در تقریباً هر سرویس استریم موجود در آنجا بارگذاری کرده است. در میان دیگر پلتفرم‌ها، می‌توانید به موسیقی متن در Apple Music، Amazon Music، Spotify، Tidal و YouTube Music گوش دهید. اگر همچنان آلبوم می‌خرید، از طریق iTunes نیز در دسترس است.

همانطور که اغلب در مورد بازی‌های From اتفاق می‌افتد، آهنگ‌هایی که در طول باس‌ها پخش می‌شوند جزو خاطره‌انگیزترین‌ها هستند. بعد از مطرح شدن تم مالنیا مجبور شدم جلوی دندان قروچه ام را بگیرم. خوشبختانه، آهنگ‌های محیطی بیشتر، از جمله «Limgrave» برای متعادل کردن همه چیز وجود دارد. Bandai Namco همچنین یک ویدیوی بسیار کوتاه از پشت صحنه منتشر کرد که ارکستر فیلم بوداپست را در حال ضبط برخی از موسیقی هایی که می توانید در بازی و آنلاین بشنوید، به نمایش بگذارد. شما می توانید آن را در زیر تماشا کنید.

اشتراک گذاری