امروز:7 اردیبهشت 1403

اینستاگرام به عنوان بخشی از یک آزمایش جدید، قابلیت ارسال مجدد را معرفی خواهد کرد

اینستاگرام به زودی پست‌های مجدد را آزمایش می‌کند، چیزی که هرگز در بخش فید اصلی برنامه در دسترس نبوده اما یکی از ویژگی‌های کلیدی در فیس‌بوک و توییتر است. اولین بار توسط مشاور رسانه های اجتماعی مت ناوارا در پروفایل آدام موسری، مدیر عامل توییتر مشاهده شد و اینستاگرام بعداً آن را با TechCrunch تأیید کرد.

یکی از سخنگویان متا به TechCrunch گفت: «ما در حال بررسی توانایی اشتراک‌گذاری مجدد پست‌ها در فید هستیم – مشابه روشی که می‌توانید در استوری‌ها اشتراک‌گذاری مجدد کنید – تا مردم بتوانند آنچه را که با آنها طنین‌انداز می‌شود به اشتراک بگذارند و بنابراین به سازندگان اصلی برای کارشان اعتبار داده می‌شود. ما قصد داریم به زودی این را با تعداد کمی از افراد آزمایش کنیم.”

یک صفحه جدید ویژگی ها را به عنوان راهی برای توصیه یک پست به دوستان، و ایجاد مکالمه با دنبال کنندگان، که می توانند با یک پیام به پست مجدد شما پاسخ دهند، توصیف می کند. پست‌های مجدد فید به همراه پست‌ها، حلقه‌ها و عکس‌های برچسب‌گذاری شده «در یک برگه جداگانه در نمایه شما نشان داده می‌شوند» و برای دنبال‌کنندگان قابل مشاهده خواهند بود.

ارسال مجدد از سال 2018 در Stories در دسترس بوده است، اما تنها راه انجام آن در فیدها از طریق برنامه های شخص ثالث بوده است (سرنخ هایی در مورد این ویژگی برای اولین بار در ماه مه توسط محقق الساندرو پالوزی مشاهده شد). رقیب سرسخت اینستاگرام TikTok اخیراً در اوایل سال 2022 ویژگی بازنشر ویدیوها را پس از آزمایش‌ها معرفی کرده است. با این حال، ویدیوهای TikTok بازنشر شده فقط در فیدهای «For You» دوستان شما ظاهر می‌شوند و نه در نمایه خودتان.

اینستاگرام اخیراً مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را برای کمک به رقابت بهتر با TikTok معرفی کرده است. اخیراً یک فید تمام صفحه مانند TikTok راه اندازی کرده و میزان محتوای توصیه شده را که می بینید افزایش داده است. با این حال، به دنبال شکایات (از جمله از افراد مشهور)، آن را عقب نشینی کرد و گفت که حالت تمام صفحه را حذف می کند و پست های توصیه شده را کاهش می دهد.

برخی از کارشناسان رسانه های اجتماعی نگران هستند که بازپست ها ممکن است با فشار دادن محتوا از سوی افراد غریبه، مشکلات مشابهی ایجاد کنند. اندرو هاچینسون از شبکه های اجتماعی امروز نوشت: «انتشار مجدد یک گام واضح دیگر برای از بین بردن IG است که می دانید، به نفع یکی که اینستاگرام فکر می کند تجربه بهتری برای شما خواهد بود. “رشد BeReal نشان می‌دهد که تمایل واقعی برای ارتباط معتبرتر و تعامل با جامعه، خارج از حلقه‌های برجسته ثابت کلیپ‌های ویروسی وجود دارد.”

اشتراک گذاری