امروز:1 اردیبهشت 1403

تسلا می‌خواهد مردم تصمیم بگیرند که سوپرشارژرهای بعدی‌اش کجا بروند

تسلا در حال حاضر بیش از 35000 سوپرشارژر در سراسر جهان دارد، اما نحوه انتخاب مکان‌ها می‌تواند معما باشد. TechCrunch گزارش داده است که اکنون از طریق یک نظرسنجی جدید توییتر، این شرکت از مردم می‌خواهد که به آن‌ها بگویند که می‌خواهند سوپرشارژرهای بعدی در کجا نصب شوند.

برخی از سایت‌های درخواست شده کمترین دسترسی را دارند، از جمله پارک‌های ملی ایالات متحده، جزیره ونکوور، هاوایی و آلاسکا. اگر تا به حال به بریتیش کلمبیا رفته باشید، متوجه خواهید شد که خودروهای الکتریکی تسلا زیادی در حال رانندگی هستند، اما تنها یک جفت ایستگاه سوپرشارژر در جزیره ونکوور در ویکتوریا و نانایمو وجود دارد. به طور مشابه، تنها یک ایستگاه منفرد در آلاسکا در Soldotna و یک مرکز شش خلیج در هونولولو وجود دارد. همچنین نصب سوپرشارژرها در دروازه‌های پارک ملی که اغلب در مناطق دورافتاده قرار دارند، منطقی است.

تسلا دارای 1469 مکان سوپرشارژر در ایالات متحده است که تعداد نقاط شارژ در هر ایستگاه بسیار متفاوت است. با این حال، رشد ایستگاه از فروش خودروهای برقی تسلا عقب مانده است – دومی در سال 2021 87 درصد رشد کرد، اما نصب سوپرشارژر فقط 35 درصد افزایش یافت. این می تواند به زودی به یک مشکل بزرگ تبدیل شود، زیرا این شرکت گفت که شبکه سوپرشارژر خود را به روی وسایل نقلیه غیر تسلا باز خواهد کرد.

نصب آنها به سادگی دور ریختن پول نیست. تسلا اخیراً یک آگهی شغلی برای تیم طراحی سوپرشارژر کانادایی خود منتشر کرده است و خاطرنشان می کند که متقاضیان به تجربه در زمینه مجوزهای سایت، امکان سنجی ساخت و ساز، درخواست های خدمات شهری و موارد دیگر نیاز دارند. این شرکت اخیراً به سایت‌هایی که سوپرشارژرها را میزبانی می‌کنند، گفته است که آنها برای تجارت خوب هستند، با میانگین بازدید ماهانه بین 2000 تا 5000 شارژ در مکان‌هایی در ونکوور، BC.

اشتراک گذاری