امروز:7 اردیبهشت 1403

بازی جدید مافیا در حال ساخت است

بازی جدید مافیا در راه است. ناشر سری 2K Games و Hanger 13، استودیویی که روی Mafia III و Mafia: Definitive Edition کار می کرد، این خبر را در یک پست وبلاگی به مناسبت بیستمین سالگرد این فرنچایز اعلام کرد.

رومن هلادیک، مدیر کل Hanger 13 گفت: “خوشحالم که تایید کنم ما کار روی یک پروژه کاملاً جدید مافیا را آغاز کرده ایم.” “در حالی که چند سال دیگر باقی مانده است و ما نمی توانیم در حال حاضر چیزی بیشتر به اشتراک بگذاریم، ما واقعا هیجان زده هستیم که به کار روی این فرنچایز محبوب ادامه دهیم و بازیکنان خود را با داستان های جدید سرگرم کنیم.”

استودیو هیچ جزئیات دیگری در مورد این پروژه به اشتراک نمی گذارد. آخرین انتشار آن Mafia: Definitive Edition در سال 2020 بود که بازسازی نسخه اصلی این فرنچایز در سال 2002 بود. طبق گزارش Kotaku که اوایل امسال منتشر شد، Hanger 13 از زمانی که استودیو کار روی Mafia III را در سال 2016 به پایان رساند، چندین دور اخراج را پشت سر گذاشته است. آخرین مورد در ماه می رخ داد، پس از اینکه طبق گزارش ها 2K بازی ای را که Hanger 13 برای آن کار می کرد لغو کرد. مدتی بود و ناشر مبلغ 50 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده بود. در همان ماه، Kotaku گزارش جداگانه‌ای منتشر کرد که نشان می‌داد این استودیو همچنین در حال کار بر روی یک پیش درآمد مافیا در ایتالیا و بر روی Unreal Engine 5 ساخته شده است. مشخص نیست که آیا این پروژه همان بازی 2K و Hanger 13 است که امروز معرفی شد یا خیر.

اگر می‌خواهید دوباره سری بزنید یا برای اولین بار آن را بازی کنید، 2K نیز امروز اعلام کرد که بازی اصلی را بین 1 تا 5 سپتامبر در Steam عرضه می‌کند. همچنین می توانید نسخه Definitive Edition را تا 8 سپتامبر به صورت فروش خریداری کنید.

اشتراک گذاری