امروز:9 اردیبهشت 1403

تغییر اکانت کالاف دیوتی موبایل

یکی از دغدغه های پلیرها تغییر اکانت کالاف دیوتی موبایل بوده اما آیا این کار امکان پذیر است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که بله خوشبختانه اکتیویژن این امکان را برای کاربران فراهم کرده است و شما به راحتی می توانید این کار را با گوشی موبایل و یا کامپیوتر خود انجام دهید. 

قبل از هر چیز دقت کنید که باید یک ایمیل فعال داشته باشید. از ایمیلی استفاده کنید که رمز عبور آن را به خاطر دارید. لازم به ذکر است علاوه بر تغییر اکانت، امکان تغییر رمز عبور و ایجاد رمز دو مرحله ای نیز برای کاربران فراهم است.

نکات لازم برای تغییر اکانت کالاف دیوتی موبایل

نحوه تغییر اکانت کالاف دیوتی موبایل

  1. در ابتدا وارد سایت اکتیویژن شوید.
  1. در اینجا اطلاعات بازی همچون ایمیل و رمز را وارد کرده تا محیط کاربری خود را مشاهده کنید (چنانچه برای اولین بار وارد سایت اکتیویژن می شوید، ممکن است اطلاعاتی همچون نام یا Activision ID از شما درخواست شود که با تکمیل آن می توانید وارد محیط کاربری شوید). لازم به ذکر است برای به دست آوردن آیدی اکتیویژن باید وارد بازی شده و به تنظیمات بروید، پس از آن وارد LEGAL AND PRIVACY شده و در آنجا، کد اکتیویژن خود را کپی نمایید.
  1. به دنبال گزینه Email Address بگردید.
  1. روبروی آدرس ایمیل بخشی با عنوان Edit وجود دارد که باید بر روی آن کلیک کنید.
  1. بعد از این کار کد عبوری به ایمیل قبلی اکانت ارسال می شود که باید آن را کپی کنید.
  1. کد دریافت شده را در محل مشخص شده جایگذاری و تایید نمایید.
  1. حالا باید ایمیل جدید خود را وارد و مجددا آن را تکرار کنید. (در وارد کردن ایمیل دقت شود، در صورت ورود ایمیل اشتباه به هیچ عنوان امکان بازگردانی حساب وجود ندارد).
  1. حالا رمز عبور اکانت از شما درخواست شده که باید آن را وارد نمایید.
  1. بعد از تایید ایمیل جدید جایگزین ایمیل قبلی شده و اکانت شما تغییر پیدا می کند.

برای تغییر رمز عبور نیز می توانید مطابق روش بالا اقدام کنید، فقط در بخش حساب کاربری به جای Email آدرس باید گزینه Password را بزنید و رمز عبور جدید خود را وارد کنید.

در بخش حساب کاربری به جز تغییر ایمیل و رمز، امکان تغییر اطلاعات دیگری همچون تغییر نام، آدرس و آی دی بازی وجود دارد.

اگر قصد خرید یوسی را دارید به فروشگاه ما سر بزنید.

با وارد کردن ایمیل جدید، باید ایمیل وارد شده را وریفای کنید. برای این کار پس از تغییر ایمیل، به صورت خودکار از سوی اکتیویژن ایمیلی برایتان ارسال می شود که با کلیک بر روی لینک مورد نظر می توانید ایمیل خود را وریفای کنید. چنانچه از سوی اکتیویژن هیچگونه ایمیلی دریافت نکرده اید، در بخش حساب کاربری گزینه ای با عنوان (Send the Verification Email) برایتان نمایان خواهد شد که با کلیک کردن بر روی آن می توانید ایمیل جدید را وریفای کنید.

اگر علاقمند به بازی های موبایل هستید احتمالا فری فایر را به خوبی می شناسید. شما می توانید خرید جم فری فایر خود را در وبسایت گیفت ارزان انجام دهید.

نکات لازم برای تغییر اکانت کالاف دیوتی موبایل

بهتر است برای امنیت بیشتر، رمز دو مرحله ای را نیز فعال نمایید البته به شرطی که رمز آن را که توسط برنامه گوگل ایجاد می شود فراموش نکنید.

برای ایجاد رمز دو مرحله ای به برنامه‌ Authentication نیاز دارید. نکته خیلی مهمی که در این بین وجود دارد این است که اگر برنامه Authenticationاز گوشی شما حذف شود دیگر امکان دسترسی به رمز دو مرحله ای برایتان وجود ندارد.

نکته مهم دیگر این که، پس از تکمیل ایجاد رمز دو مرحله ای، چند کد پشتیبان برایتان ایمیل می شود که بهتر است آنها را در جای مناسبی یادداشت کرده تا اگر مشکلی برای حساب شما به وجود آمد بتوانید آن را بازیابی کنید.

نکته اخر، در بخش تغییر اکانت کالاف دیوتی موبایل سعی کنید از رمز عبور پیچیده شامل ترکیب حروف بزرگ و اعداد استفاده کنید تا امکان هک حساب وجود نداشته باشد.

فروشگاه گیفت ارزان برترین ارائه دهنده خرید گیفت کارت ریزر گلد در ایران است.

اشتراک گذاری